Hei,
Soitin asiasta asiakaspalveluun jo 28.8 eikä modeemi ole vieläkään toiminnassa. Kun kytken modeemin kiinni, niin lopulta se väläyttää kaikkia valoja ja sitten jää vilkuttamaan vain Down/Upstreamia loputtomiin.
Asiakaspalvelussa sanottiin, että tiedot näyttävät punaista eikä se ole kuulemma koskaan hyvä asia. Hän sanoi ongelman olevan soneran puolella ja laittavansa asian eteenpäin, mutta eipä tämä ongelma ole vieläkään hoitunut.
Joudunko vielä olemaan asiakaspalveluun yhteydessä vai voiko tämän keskustelupalstan valvojat ottaa asiasta selvää tai ainakin laittamaan asian eteenpäin?
Uusi Cisco EPC3825 modeemi ei toimi
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.