Hommasin Soneran kautta alle 2 viikkoa sitten iPhone 5-puhelimen Soneran liittymällä. Heti ekana iltana huomasin, että mobiilidataverkko hukkuu melko usein. Paikoissa, joissa aiempi iPhone 4 ja vaimon iPhone 4S löytää verkon, oma iPhone 5 ei löytänyt mobiilidataverkkoa. Tätä sattuu päivittäin monin paikoin.
Myös matkapuhelinverkko on välillä kadoksissa, mutta harvemmin on sen kanssa ollut ongelmia, kuin tuon mobiilidataverkon kanssa.
Mietin, että mitä tälle puhelimelle nyt tekisi. Luin useista vastaavista ongelmatapauksista iPhone 5 kanssa. Melkein kannattaisi varmaan peruuttaa kauppa nyt 14 vrk sisällä, sillä jos tämän vien huoltoon, niin sieltähän saan takaisin "uuden" takuuhuolletun puhelimen, jota joku on saattanut käyttää lähemmäs vuoden? Vaihtaisin siis tämän brand new -kappaleen mahdollisesti huomattavasti vanhempaan puhelimeen. Ei kuulosta hyvältä diililtä...
Harmi, että näitä ongelmia on iPhone 5 kanssa. Muuten puhelin on mieleinen, mutta eihän käytöstä tule mitään, jos noin pahoja verkko-ongelmia on jatkuvasti.
Uusi iPhone 5 hukkaa mobiilidataverkkoa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.