Skip to main content

Uusi kone, valmiina Norton

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Hei,
kyseessä on uusi kone ja sillä on valmiiksi vuoden käyttölisenssi Nortonin virustorjunnalle ja suojaukselle.
Nettitikun asennuksen yhteydessä asennusohjela pyysi poistamaan tämän Nortonin.
Näin en kuitenkaan tehnyt.

Kysymys: onko tässä Soneran Tietoturvassa (powered by F-secure) jotain poikkevan hyvää verrattuna koneella valmiiksi asennettuun Nortoniin ? En mielelläni maksa turhasta ja tuossa Nettikikun Tietoturvassa on vain 3kk:n köyttöoikeus valmiina, jonka jälkeen siitä tulisi jouksevia kuukausikuluja.

Kiitos jo etukäteen vastauksestanne.

Marko

1 kommentti

  • April 1, 2010
Nortonin ominaisuuksista en valitettavasti tarkemmin osaa sanoa mutta Sonera Tietoturvan ominaisuuksiin voit tutustua tällä sivulla. Tältä pohjalta voinet tehdä päätöksen, että kumpaa ohjelmaa käytät.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu