Hei,
kyseessä on uusi kone ja sillä on valmiiksi vuoden käyttölisenssi Nortonin virustorjunnalle ja suojaukselle.
Nettitikun asennuksen yhteydessä asennusohjela pyysi poistamaan tämän Nortonin.
Näin en kuitenkaan tehnyt.
Kysymys: onko tässä Soneran Tietoturvassa (powered by F-secure) jotain poikkevan hyvää verrattuna koneella valmiiksi asennettuun Nortoniin ? En mielelläni maksa turhasta ja tuossa Nettikikun Tietoturvassa on vain 3kk:n köyttöoikeus valmiina, jonka jälkeen siitä tulisi jouksevia kuukausikuluja.
Kiitos jo etukäteen vastauksestanne.
Marko
Uusi kone, valmiina Norton
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.