Tilasin tänään Sonera -liikkeestä Koti-Tv palvelun 24kk sopimuksella.
Paikan päällä liikkeessä sanottiin, ettei tarjoukseen kuulu 3kk Spotify Premium -palvelu, vaikka liikkeen seinällä ja nettisivuilla olevassa mainoksessa se mainitaankin (esim. onnenpekka.fi etusivun mainoksessa mainitaan +3kk Spotify Premium ilman minkäänlaisia lisäehtoja). Soneran Spotify -sivulla sanotaan seuraavaa:
Nyt Spotify Premium 3 kk 0 €
- uuden laajakaistan tilaajille
- nykyasiakkaille, jotka nostavat laajakaistansa nopeutta
- nykyasiakkaille, jotka tekevät uuden 24 kk:n määräaikaisen sopimuksen
Eikö viimeistään lihavoidun osan pitäisi oikeuttaa Spotifyn saamisen minulle?
Avasin myös Onnenpekka -kampanjan alkaessa uuden internetliittymän, johon käsittääkseni olisi kuulunut 3kk Spotify Premiumia, mutta lisätarjouksia kysyessäni sitä ei ainakaan liikkeessä mainittu ollenkaan.
Sivu 1 / 1
Spotify-kamppanja on alkanut 1.7, joten liittymää alunperin tilatessasi kyseistä kamppanjaa ei ole vielä ollut.
1.10 alkaen Spotify-tarjous on muuttunut. Nyt palvelua tarjotaan veloituksetta 1 kuukauden ajan. Tarjous on voimassa asiakkaille jotka nostavat liittymänsä nopeutta tai solmivat laajakaistaliittymäänsä uuden 24 kk määräaikaisen sopimuksen tilaushetkellä asiakkaalle myynnissä olevien tarjousten ehdoilla tai voimassa olevilla normaalihinnoilla.
Neuvoisin, että olet vielä yhteydessä asiakaspalveluumme 0200-17000 (mpm/pvm), niin asia voidaan selvittää tarkemmin.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
1.10 alkaen Spotify-tarjous on muuttunut. Nyt palvelua tarjotaan veloituksetta 1 kuukauden ajan. Tarjous on voimassa asiakkaille jotka nostavat liittymänsä nopeutta tai solmivat laajakaistaliittymäänsä uuden 24 kk määräaikaisen sopimuksen tilaushetkellä asiakkaalle myynnissä olevien tarjousten ehdoilla tai voimassa olevilla normaalihinnoilla.
Neuvoisin, että olet vielä yhteydessä asiakaspalveluumme 0200-17000 (mpm/pvm), niin asia voidaan selvittää tarkemmin.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.