Skip to main content

Uusi laajakaista liittymä

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei.

Tilasin uuden laajakaistan tuossa joulukuussa ja silloin laitoin halutuksi kytkentäpäiväksi 1.1. tosin se oli pyhapäivä joten silloinha se menee 2.1.

Nyt kuitenkaa uutta yhteyttä ei ole tullut käyttöön ja vanha on lopetettu 31.12, En ole tieltä saanut muuta kuin sen automaatti vahvistuksen jossa kerrottiin että saisin tarvitsemani tiedot ja tunnukset myöhemmin.

Mikähän mahtaa olla syynä tuossa viivästyksessä?

8 kommenttia

  • January 3, 2013
Moi Cepari,
Saitko tilausvahvistuksen kuitenkin? Näetkö siitä laajakaistasi liittymänumeroa? Jos se löytyy, niin lisää se ilman väliviivaa profiiliisi, katsotaan sen avulla miksi kaistan tulo viipyy.

  • January 3, 2013
Sain sen kyllä, näyttäisi vain että olen poistanut sen syystä tai toisesta. voi olla että on myös epähuomioissa mennyt. Tarvitko mitä tietoja jotta näkisit tai voisit toimittaa uudelleen saman vahvistusviestin?

Tein tilauksen silloin netin kautta.

  • January 3, 2013
Löytyisikö sinulta liittymän käyttäjätunnusta? Silläkin päästäisiin eteenpäin. Jos käy niin ettei sitä ole tallessa niin siinä tapauksessa suosittelen yhteydenottoa Asiakaspalveluun p. 020017000, sitä kautta asia selviää varmasti!

  • January 3, 2013
Mia kirjoitti:
Löytyisikö sinulta liittymän käyttäjätunnusta? Silläkin päästäisiin eteenpäin. Jos käy niin ettei sitä ole tallessa niin siinä tapauksessa suosittelen yhteydenottoa Asiakaspalveluun p. 020017000, sitä kautta asia selviää varmasti!



Ei löydy ku en ole saanut semmoista. Tuohon numeroon soittamalla joutuu jonottelemaan semmoiset 20min ja silloinkaan ei vastata. Pari viikkoa sitten minulle yritettiin soittaa teiltä mutten kerennyt vastaamaan koska olin töissä. Olen kolmena päivänä yritellyt nyt soitella aspaan vaan siellä on aina kauheat jonot.

  • January 4, 2013
Soitin tänään teidän aspaan ja sainki sieltä jonkun kiinni, mutta hän tuumasi että käännän teidät asiakaspalveluun jotta voisivat tarkistaa asian paremmin... no jonotin sinne 10min eikä vastausta joten jos on mahdollista soittelisitteko minulle päin?

  • January 4, 2013
Cepari, saatko laitettua yhteysnumerosi profiiliisi asiakasnumeron kohdalle?

  • January 4, 2013
Mia kirjoitti:
Cepari, saatko laitettua yhteysnumerosi profiiliisi asiakasnumeron kohdalle?


Sain asian hoidettua loppujen lopuksin tunnin mittaisen jonottelun jälkeen.

  • January 4, 2013
Okei, eli tämä siis jo hoidossa. Mukavaa viikonloppua sinulle vielä tätä kautta!