Skip to main content

Uusi laajakaista-modeemi ai toimi....

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Aloin asentelemaan uutta A-Linkin RRA ADSL-modeemia, ja eipä oikein onnistu.
Paketin kannessa lukee: adsl/adsl2.....jne line support
ja onpa tuossa vielä 3G tukikin.

Missä mahtaa mättää, kun en nettiin saanut menemään?

arvot laitoin:
Bridged (RFC2684/RFC1483.....tämmöisiä ihan en kyllä mistään kohdasta löytänyt...)

VPI 0
VCI 33 .................kai nämä on aina samat joka paikassa....

Modulointi:
ITU-T G.DMT
ANSI T1.413 ISSUE2 (ruksailin vain nuo, ja muut pois....)

2 kommenttia

  • March 13, 2011
ONKO MUUTEN NIIN, ETTÄ JOS MODEEMI TUKEE: Digitaalinen
signaalinvälitysprotokolla ADSL2+, VDSL2

......NIIN SILLOIN SE EI VÄLTTÄMÄTTÄ ESIM. TÄÄLLÄ KÖYLIÖSSÄ TOIMI?

  • March 15, 2011
Uudet ADSL-modeemit yleensä osaavat valita sopivat asetukset ADSL-yhteydelle sen jälkeen kun modeemi on kytketty linjaan ja laitettu virta päälle. Ellei tätä tapahdu, auttanee modeemin resetointi takaisin tehdasasetuksille.

Soneran verkon ADSL-asetukset Ohjeet ja vinkit -sivuilla.