Aloin asentelemaan uutta A-Linkin RRA ADSL-modeemia, ja eipä oikein onnistu.
Paketin kannessa lukee: adsl/adsl2.....jne line support
ja onpa tuossa vielä 3G tukikin.
Missä mahtaa mättää, kun en nettiin saanut menemään?
arvot laitoin:
Bridged (RFC2684/RFC1483.....tämmöisiä ihan en kyllä mistään kohdasta löytänyt...)
VPI 0
VCI 33 .................kai nämä on aina samat joka paikassa....
Modulointi:
ITU-T G.DMT
ANSI T1.413 ISSUE2 (ruksailin vain nuo, ja muut pois....)
Uusi laajakaista-modeemi ai toimi....
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.