Maaliskuussa piti vaihtaa langattomaan ja kovasti kehuttiin. Luvattiin vaan antenni ale hinnalla eli jotain 25€. No nyt lasku näyttää 180 ja risat. Onko Pakko Puhua Palturia??? Mihin oikeasti lasku perustuu? Sonera saa kyllä helposti rahaa ryövättyä asiakkailta.
En mä ainakaan ymmärrä tätä langatonta käyttöä. Pätkyttää niinku mikäkin. Musta ainakin tuntuu että on liikaa käyttäjiä eli ei pääse linjoille. Soneran pitäis jäädä luokalle ja käydä koulua uudelleen!!!
Sivu 1 / 1
Laskutusasian selvittämiseksi sinun kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun joko puhelimitse tai täyttämällä Soneran sivujen kautta palvelupyyntö: http://www.sonera.fi/Asiakastuki/Laajakaista -> Asioi Verkossa -> Jätä palvelupyyntö.
Teknisiin ongelmatilanteisiin löydät vastauksia Soneran uudistuneiden asiakaspalvelusivujen kautta, esimerkiksi seuraavat artikkelit käsittelevät Sonera Laajakaista Langatonta:
Laajakaista Langattoman antennit
Sonera Laajakaista Langaton
T. Jarmo
Sonera Asiakaspalvelu
Teknisiin ongelmatilanteisiin löydät vastauksia Soneran uudistuneiden asiakaspalvelusivujen kautta, esimerkiksi seuraavat artikkelit käsittelevät Sonera Laajakaista Langatonta:
Laajakaista Langattoman antennit
Sonera Laajakaista Langaton
T. Jarmo
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.