Skip to main content

Uusi liittymä

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Vaihdoin liittymäni teille toiselta operaattorilta, Näppärä Plus Puhe jonka kk maksu 16,90.
Ensimmäinen lasku tuli, summa täsmää mutta laskutusjaksona on 28.3.2013 - 4.4.2013. Miksi näin?
Tämähän on viikko laskutus... tuntuu siltä että oli kyseessä mikä operaattori tahansa niin laskutus ei toimi.
Eli ei alkanut hyvin tämäkään tarina, voi perse!!

3 kommenttia

  • April 19, 2013
Hei Chiefrene_1!

Liittymän ensimmäinen laskutusjakso voi olla myös vain viikon mittainen jos liittymä on avautuessaan mennyt sellaiseen laskutusryhmään jonka laskutusjakso päättyy viikon kuluttua liittymän avauksesta. Meillä on 16 eri laskutusryhmää ja avautuessaan liittymät menevät aina johonkin näistä ryhmistä. Ennalta tuota ryhmää ei voi tietää. Jatkossa laskutuskausi kestää sitten aina sen neljä viikkoa, mutta tämä ensimmäinen kausi voi olla pidempi tai lyhyempi.

Ensimmäiseltä kaudelta käyttämättä jääneet minuutit ja viestit siirtyvät automaattisesti seuraavalle kaudelle. Niinpä sinulla on nyt käytettävissä myös edellisen kauden jäljelle jääneet minuutit ja viestit. Pahoittelut mikäli sinulle ei kerrottu tästä liittymän avauksen yhteydessä. Toivotaan että tämä vastaus kuitenkin nyt selvensi asiaa.

  • April 19, 2013
Siis jos nyt oikein ymmärsin niin lottoarvonnan tuloksena maksan 8 päivän liittymästä 16,90eur? Minulle kuitenkin myytiin liittymä jonka hinta oli 16,90eur/kk eikä 63,75eur joka tulee jos tuon 8 päivän laskun suhteuttaa normaaliin 30 päivän kuukauteen.
Ei muuta kuin takaisin vanhalle operaattorille, se ei sentään näin räikeästi huijannut. Tulipa kokeiltua tätäkin.

  • April 19, 2013
Hei Chiefrene_1!

Yleensä uudelle asiakkaalle muodosttuu sellainen laskutusryhmä, että ensimmäinen laskutuskausi on pituudeltaan mahdollisimman lähellä kuukautta. Tässä sinun tapauksessa näin ei ollut tapahtunut ja pahoittelut siitä! Tietojemme mukaan asia on nyt saatu kuntoon asiakaspalvelumme kanssa ja tästä eteenpäin laskutus tulee aina täydeltä kuukaudelta. Toivomme, että jatkat asiakassuhdetta tästä ikävästä yllätyksestä huolimatta. Hyvää viikonloppua!