Skip to main content

uusi liittymä ei toimi, ei löydä verkkoa

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Hei,

Uusi Sopiva-liittymäni ei löydä verkkoa. Olen täällä Ruotsissa ja liittymä siirtyi tekstiviestin mukaan n. 1,5h sitten. Olen sammuttanut ja käynnistänyt puhelimen uudestaan jo muutaman kerran. Se ei vain löydä verkkoa. Minun pitäisi päästä jo soittamaan työpuheluita.

1 kommentti

  • August 27, 2013
Hei Annukka123!

Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa mikä liittymäsi tilanne tällä hetkellä on. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

Mikäli asiakasnumeroa ei ole tiedossasi, voit lisätä liittymän matkapuhelinnumeron ilman ensimmäistä nollaa.