Uusi liittymä ja ilmainen adsl-boxi
Tuttuni tilasi/päivitti laajakaistaliittymäänsä ja sai uuden adsl-boxin postiin. Hän ei kuitenkaan hakenut sitä ikinä, kun oli hukannut saapumisilmoituksen. Kysymys siis on voiko boxia vielä saada, vaikka postituksestakin on meilkeimpä vuosi?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.