Skip to main content

Uusi liittymä ja ilmainen adsl-boxi

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Tuttuni tilasi/päivitti laajakaistaliittymäänsä ja sai uuden adsl-boxin postiin. Hän ei kuitenkaan hakenut sitä ikinä, kun oli hukannut saapumisilmoituksen. Kysymys siis on voiko boxia vielä saada, vaikka postituksestakin on meilkeimpä vuosi?

1 kommentti

  • August 3, 2011
Hei Kalevi, tuttusi olisi ehkä kannattanut reagoida tilanteeseen hieman nopeammin. Vuosi sitten toki olisi ollut mahdollista saada modeemin uudelleenlähetys.