minulla on sonera laajakaista liittymä ja virusturva + palomuuri kolmelle koneelle, nyt kumminkin on käynyt niin että yhden näistä koneista kovalevy meni rikki, no hommasin uuden kovalevyn ja asensin käyttöjärjestelmän ja olen siinä pisteessä että virusturva pitää asentaa. latasin soneran sivuilta virusturvan ja rupesin asentamaan jolloin ohjelma kysyi lisenssi avainta, no järkevänä ihmisenä olin aikoinaan kirjoittanut avaimen paperille ja kun naputtelin sitä siihen sitten niin ohjelma väittää että lisenssi avaimesta on niiden kopio määrät käytetty jo ja pitäisi laittaa joku uusi koodi. miten tämä on mahdollista? kai te siellä soneralla tajuatte että laiterikkoja tapahtuu, mistä minä nyt uuden lisenssi-avaimen taijjon. lisäksi olen jonottanun asiakas palvelussanne jo toista tuntia!
Sivu 1 / 1
Hei,
Soneralle ei välity tieto siitä, milloin asiakkaan kovalevy hajoaa. Tässä tapauksessa yhteydenotto tekniseen asiakaspalveluumme 0206 90101 (mpm/pvm) tai palvelupyynnön lähettäminen on ainut ratkaisu, että saamme uuden koodin sinulle toimitettua.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Soneralle ei välity tieto siitä, milloin asiakkaan kovalevy hajoaa. Tässä tapauksessa yhteydenotto tekniseen asiakaspalveluumme 0206 90101 (mpm/pvm) tai palvelupyynnön lähettäminen on ainut ratkaisu, että saamme uuden koodin sinulle toimitettua.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.