Skip to main content
Moi!

Uusi koneemme ei siis löydä meidän soneran kiinteää laajakaistaa. Muita verkkoa listassa näkyy ja toisaalta taas oma verkko löytyy kaikilla muilla laitteillamme eli puhelimilla ja pöytäkoneella (PC). Löytyisiköhän tähän täältä apuja?
Moi Essi82,

Mikä modeemi sinulla on käytössäsi? Voisit käydä lisäämässä asiakasnumerosi tietoihisi.
(Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero)
MacBookin asetuksista en tiedä, mutta modeemin langattoman verkon asetuksista voisi koittaa vaihtaa langattoman verkon kanavaa sekä koittaa eri salauksella.
Kävin lisäämässä asiakasnron. Modeemi on ZYXEL. pystytkö neuvomaan noissa toimenpiteissä? kiitos!
Olisikohan Zyxelin kanavanvaihto langattomassa verkosta apua? Joku outo ongelma sinulla on... Enkä oikein osaa itse antaa hyviä vinkkejä MAC-laitteesessi.

Mikä onkaan Macbookkisi malli ja Zyxelin tarkempi malli. Mahdolliset lisätiedot auttavat paljon.

Oletko kokeillu manuaalisesti yhdistää langattomaan verkkoon, määrittämällä itse SSID ja salausavaimen. Jotka siis ovat Zyxelin pohjassa oletuksena.
Kerran oma laajakaistamme näkyi verkkovalikossa automaattisesti, mutta katosi ennen kuin ehdin sisäänkirjaamaan. Sen lisäksi olen kerran onnistunut yhdistämään manuaalisesti. Seuraavalla kerralla verkkoa ei kuitenkaan löytynyt manuaalisen yhdistämisen yhteydessä.
Macbook: MK865 Zyxel: P-660HN-TXA-V2
Olisikohan sinulla nyt typo tossa

Eli sinulla siis on Apple MacBook Pro ME865LL/A tietokone ja Zyxelin reititin.

Täältä hieman löysin postauksen: https://discussions.apple.com/thread/5549248 samasta mallista ja WIFI ongelma.

Vika on joku Macbookissa ja en oikein voi auttaa paremmin.

Vastaa