Hei!
Piti ihan rekisteröityä että saa varmuuven noihin pariin asiaan ennenkun teen päätöksen tilauksesta. Eli asun kaapelitaloudessa (dna) ja ilmeisesti pystyn käyttämään nykyistä boxia ja katselemaan kanavia mitä olen tilannut dnalta, jos otan tämän kotitv palvelun?
Toiseksi kun tuossa tulisi mukana nuita kanavia (mtv3 kanavapaketti, urhotv total, disney) ja ne saa ilmaiseksi vuojen loppuun, niin sitoudunko tilauksen tehtyäni jatkamaan noita paketteja koko 24:n määräaikaisen kauden, vai voinko tiputtaa sieltä esim disney ja mtv3 paketit vuojen vaihteen jälkeen, eli 1.1.2011?
muihin asioihin sainkin jo lukemalla varmuuven, ja olen valmis tilaamaan kunhan saan nuo asiat selviksi.
Kiitos jo etukätteen!
Sivu 1 / 1
Koti TV -palvelun tilaaminen tai käyttäminen ei vaikuta nykyisen kaapeli-TV -liittymäsi toimintaan. Voit siis käyttää palveluita rinnakkain, kunhan televisiossasi vain on vapaa HDMI- tai SCART -paikka, johon voit kytkeä Koti TV -digiboksin.
Tällä hetkellä Koti TV -palveluun on voimassa tarjous, jossa MTV3-, Disney- ja URHOtv Total -kanavapaketit on mahdollista tilata maksutta käyttöön tämän vuoden loppuun saakka. Tarjousta on mahdollista hyödyntää tällä hetkellä 30.9.2010 saakka. Tarjouksen päättymisen jälkeen, kanavapaketeista veloitetaan voimassa olevan hinnaston mukaisesti.
Tarjouksen kanavapaketit eivät sisällä määräaikaisia sopimuksia vaan kanavapaketit ovat voimassa toistaiseksi. Jos tarjouksen kanavapaketteja halutaan irtisanoa, irtisanomisesta kannattaa ilmoittaa asiakaspalveluumme viimeistään kahta viikkoa ennen haluttua irtisanomispäivää.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Tällä hetkellä Koti TV -palveluun on voimassa tarjous, jossa MTV3-, Disney- ja URHOtv Total -kanavapaketit on mahdollista tilata maksutta käyttöön tämän vuoden loppuun saakka. Tarjousta on mahdollista hyödyntää tällä hetkellä 30.9.2010 saakka. Tarjouksen päättymisen jälkeen, kanavapaketeista veloitetaan voimassa olevan hinnaston mukaisesti.
Tarjouksen kanavapaketit eivät sisällä määräaikaisia sopimuksia vaan kanavapaketit ovat voimassa toistaiseksi. Jos tarjouksen kanavapaketteja halutaan irtisanoa, irtisanomisesta kannattaa ilmoittaa asiakaspalveluumme viimeistään kahta viikkoa ennen haluttua irtisanomispäivää.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.