ostin uuden modeemin ja pitäisi sillä päästä nettiin.
MAC osoite : xxx
jos samalla saisi modeemin päivitykset. Cisco EPC 3825
asiakasnumero: xxx
Sivu 1 / 1
Hei heirau
Jostain syystä antamallesi MAC numerolle ei löydy tiedoissasi merkintää? Oliko ilmoittamasi MAC tarkistettu modeemin pohjasta CM MAC kohdasta? Jos olet hankkinut uuden laitteen mutta et ole siitä vielä meille ilmoittanut, voisitko olla yhteydessä suoraan vikapalveluun soittamalla 0206 90101 tai laittamalla meille palvelupyynnön omien sivujen kautta? Voit lähestyä meitä myös Facebookin kautta privaviestillä !
Jostain syystä antamallesi MAC numerolle ei löydy tiedoissasi merkintää? Oliko ilmoittamasi MAC tarkistettu modeemin pohjasta CM MAC kohdasta? Jos olet hankkinut uuden laitteen mutta et ole siitä vielä meille ilmoittanut, voisitko olla yhteydessä suoraan vikapalveluun soittamalla 0206 90101 tai laittamalla meille palvelupyynnön omien sivujen kautta? Voit lähestyä meitä myös Facebookin kautta privaviestillä !
ei varmaan löydy merkintää koska se on ostettu muualta kuin soneralta.
ja kyllä CM MAC numeron ilmoitin.
ja kyllä CM MAC numeron ilmoitin.
Hei heirau,
Valtuutin modeemisi nyt verkkoon. Vanha modeemisi lakkaa toimimasta tämän päivän aikana.
Valtuutin modeemisi nyt verkkoon. Vanha modeemisi lakkaa toimimasta tämän päivän aikana.
selvä, kiitos.
saisinko vielä modeemin päivitykset?
Hei heirau,
Modeemille laitettu päivitystä tulemaan.
Modeemille laitettu päivitystä tulemaan.
Kiitos.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.