Moro!
Tuli ostettua uusi modeemi (Telewell EA510 3G/4G V3.0C) ja kun sen pistin kiinni koneeseen, nopeuteni putosi about 5 megaa. Juuri ennen kuin laitoin uuden modeemin kiinni, ajelin tuon nopeustestin vanhalla modeemilla (tulos ~15 megaa). Sama testi uudella modeemilla, tulos ~10 megaa. Ainoa piuha jonka vaihdoin on tuo modeemista tuleva koneeseen (vanha piuha yhtä pitkä).
Nyt haluaisin vähän vinkkejä mitä asetuksia voisin säätää tossa uudessa modeemissa että saavuttaisin edes sen saman 15 megaa mitä oli?
Niin ja käyössä siis 24/1 ADSL.
Kiitos!
Uusi modeemi, netti hidastu
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.