Skip to main content
Yritin käyttää nettitikkua ja yhdistää nettiin mutta mitään ei tapahdu vaikka sim kortti on oikein ja ohjelmisto asennettu koneelle. Siinä vain on sellainen punainen ruksi eikä mitään muuta. Voinko saada uuden nettitikun tilalle koska tämä nykyinen ei edes yhdistä nettiin? Tämä on uusi nettitikku jonka tilasin tässä kuussa eikä se silti toimi.
Hei Jeuzze!

Oletko koittanut asentaa ohjelmistoa uudelleen? mikä kone/järjestelmä sinulla on käytössä?
Palaako tikussa valo, minkävärinen? mikä tikku on käytössä?

Lisääthän vielä asiakasnumerosi tietoihisi, lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Jalmar1 kirjoitti:
Hei Jeuzze!

Oletko koittanut asentaa ohjelmistoa uudelleen? mikä kone/järjestelmä sinulla on käytössä?
Palaako tikussa valo, minkävärinen? mikä tikku on käytössä?

Lisääthän vielä asiakasnumerosi tietoihisi, lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.


Nettitikku on Huawei E3276 ja siinä välkkyy vihreä valo. Käyttöjörjestelmänä on Windows 8. Asiakasnumero lisätty tietoihin.
Hei Jeuzze!

Pahoittelen, että uusi liittymäsi ei ole lähtenyt toimimaan.

Kyse voi olla Huawei E3276 -nettitikun ja Windows8 -käyttöjärjestelmän välisestä ongelmasta. Tässä voisi kokeilla seuraavaa konstia:

Windows8 -aloitusnäytöllä valitset kohdan Asetukset (hammasrattaan kuva). Tämän jälkeen pitäisi etsiä kohta "Verkko ja jakamiskeskus" tai "Verkkoyhteydet" ja seuraavaksi kohta "Muuta/muokkaa sovittimen asetuksia". Valittavissa on Huawei (mobiililaajakaista), jota klikataan hiiren oikealla näppäimellä ja valitaan "Ominaisuudet". Mikäli avautuvalla sivulla on ruksi kohdassa "appEX Networks Accelator", otetaan ruksi pois. Tämän jälkeen valitaan Ok ja käynnistetään laitteet uudelleen.

Toivottavasti tällä ohjeella saat liittymäsi toimimaan.


Ystävällisin terveisin

Tapani V
Tein ohjeesi mukaan mutta ei siellä mitään ruksia ollut tuollaisessa paikassa. Voisiko nettitikun toimimattomuus johtua siitä että pistin sim kortin sinne alunperin väärinpäin, ja jouduin naputtamaan sitä pöytää vasten että saisin sen sieltä pois?
Olen kuitenkin saanut sähköpostiini jo laskun vaikka en ole ollut tikulla yhteydessä nettiin ollenkaan.
Onkohan tästä siis mahdollista saada uutta tikkua tilalle tai vaihtaa liittymää?
Hei,

lähetän sinulle täältä maksutta kokeiltavaksi toisen nettitikun. Kokeile, jos pystysit laittamaan sim-kortin puhelimeen, mikä edesauttaisi nettiyhteyden testaamiseen. Laitan tikun tulemaan postissa sinulle. Ei kannata lyödä nettitikkua pöydän kulmaan, kun siitä se ei pidä..

Ilmoitathan, mikäli ongelmat vielä jatkuu tämän kanssa. Verkko on kotiosoitteesi lähellä hyvä, joten saadaan vielä laitteet toimimaan niin pääset nauttimaan netin nopeuksista.

Ystävällisin terveisin,

Pia
Pia_ kirjoitti:
Hei,

lähetän sinulle täältä maksutta kokeiltavaksi toisen nettitikun. Kokeile, jos pystysit laittamaan sim-kortin puhelimeen, mikä edesauttaisi nettiyhteyden testaamiseen. Laitan tikun tulemaan postissa sinulle. Ei kannata lyödä nettitikkua pöydän kulmaan, kun siitä se ei pidä..

Ilmoitathan, mikäli ongelmat vielä jatkuu tämän kanssa. Verkko on kotiosoitteesi lähellä hyvä, joten saadaan vielä laitteet toimimaan niin pääset nauttimaan netin nopeuksista.

Ystävällisin terveisin,

Pia

Oletteko jo lähettäneet sen nettitikun kun ei ole kuulunut mitään. Testasin sim-korttia tuttuni nettitikussa ja siinä se toimi oikein hyvin.
Moro Jeuzze!

Lähetin tekstarilla Itellan seurantakoodin puhelimeesi. Voit henkilöllisyystodistusta vastaan noutaa tikun lähimmästä postista tuolla koodilla.
Kävin tänään postissa kyselemässä nettitikkua liikkeestä ja sieltä sanottiin että se lähetettiin takaisin 29. päivä viime kuuta ja että se tuli sinne 14. päivä. sain tuon seurantatunnuksen vasta 28. päivä joten voitteko selvittää asian ja lähettää sen uudestaan ja seurantatunnuksen ajoissa...
Hei,

takuuvaihtotikku on tulossa kovaa vauhtia sinulle. Laitan sinulle tekstiviestillä heti sinulle tuon Itellan seurantakoodin, kun se tulee tänne minulle esiin.

Terkuin Pia

Vastaa