Skip to main content
Moikka!

Tilasin jokune viikko sit liittymän uudella numerolla. Ei löytynyt verkkoa ja nro ei toiminut.
Seuraavana päivänä kävin sonera-pisteessä jossa myyjä sanoi, että joku on säätänyt sen kanssa niin, että se ei toimi ja anto mulle tämä auttavainen myyjä ja vaihto TAAS mun numeroa (ja sulki tän toisen toimimattoman) ja alkoi sitten vasta toimimaan. No, nyt sain laskun tästä toimimattomasta numerosta+aiempia sonera laskuja siinä) ja mun mielest mun nyt ei kuuluis maksaa edes siitä koska koko liittymä ei edes toiminut.
Hei Iconkrisu !

Lisääpä tänne astuksiin asiakasnumerosi, niin katsellaan tarkemmin tuota tilannetta.
Näkeekös sen asiakasnumeron tuolta omilta sivuilta? Mä en ees pääsee sinne omille sivuille. Koetan kirjautua niin saman tie tulee teksit "kiitos käynnistä. kirjaudu uudelleen" ois kiva nähä se laskukin vaa.

edit: 3XXXXXXXXX löytyykö tuolta. Ja se liittymä oli soneran (minkä kans nro sekoilu oli käyny) ja mulla oli puhelimessa telefinlandin (se mikä ei toiminut ja puhelimessa myyjä sanoi, että toimii tuolla telefinlandin kortilla)
Iconkrisu: Tällä hetkellä sinulla ei ole yhtään Soneran liittymää käytössäsi. Kaksi on avattu 27.12. ja niistä toinen on irtisanottu samana päivänä ja toinen on irtisanottu 29.12.

Liittymä josta on lähetetty lasku on ollut sinulla käytössä tuon kolmen päivän ajan. Laskun mukaan sitä on käytetty normaalisti ja näin ollen lasku on aiheellinen. Laskun summa on 12,65 eur.

28.12. sinulle on avattu Tele Finlandin liittymä joka näyttää olevan nyt käytössä. Jatkossa kannattaa asiakasnumero lisätä tuonne tiedot lisätä tuonne käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), näin se ei ole kaikkien nähtävillä. Kyseessä on kuitenkin asiakaskohtainen tieto. Poistan edellisestä viestistäsi tuon tiedon jotta se ei jää tälle palstalle näkyville.

Vastaa