Olen tänään puolituntia jonottanut Sonera asiakaspalveluun ja soitellut sinne useampaan kertaan eilenkin. Sain heiltä pari kuukautta sitten numeron, joka aiemmin oli ollut siivousfirman käytössä ja minä sain firmaa koskeviapuheluita... Päätin siis pyytää uutta ja ns. puhdasta numeroa ja sainkin sen sitten puhelimitse. Ensin ehdottivat uutta SIM-korttia ja suostuin sen lähetykseen. Soitin uudestaan kysyäkseni koska saan sen ja he sanoivat voivansa laittaa uuden numeron nykyiselle kortille, jonka sitten sainkin hetkeksi käyttöön ja onneksi mulla oli toinen numero auki niin sain vielä vahvistettua rekisteröinnin, jotta homma toimisi. Kuitenkaan en omille sivuille päässy tkirjautumaan ilman aspan apua, jota siis jonottelin tänään puoltuntia.
Mutta kysynkin, joudunko ilmoittamaan uudestaan Plussakorttininumeron, jotta kerrytän pisteitä? Saisin sen kuitenkin tehtyä vasta kun uusin lasku tulee ja nään siit änykyisen asiakasnumeroni? Vai säilyikö mulla tuon numeron vaihdon yhteydessä vanha asiakasnumero? Olen myös laajakaista asiakas, joten onko mulla sekä sama asiakasnumero laajakaistaan, että puhelinliittymään? Joudunko tekemään uuden E-lasku tilauksen pankkiini, nyt kun puhelinnumeroni onmuuttunut?
Enirosta löytyi yhä tuo eilen suljettu numero, milloinkahan se poistuu käytöstä ja milloin tuo uusi tulee julkisiin luetteloihin?
Olisi mukavaa saada vastausta, ettei tarvitsisi jälleen soitella ja kasvattaa puhelinlaskua siltä osin.
Sivu 1 / 1
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella vielä tarkistaa liittymäsi tilanteen Plussakortin ja e-laskun suhteen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.
Uuden liittymän avaus ei muuta asiakasnumeroa eli se säilyy ennallaan. Asiakasnumerosi on sama laajakaista- ja matkapuhelinliittymällä, jos molemmat liittymät on avattu samalla henkilötunnuksella.
Tiedot uusista liittymistä, muutoksista ja poistoista päivittyvät numerotiedusteluun yleensä muutamassa päivässä.
Uuden liittymän avaus ei muuta asiakasnumeroa eli se säilyy ennallaan. Asiakasnumerosi on sama laajakaista- ja matkapuhelinliittymällä, jos molemmat liittymät on avattu samalla henkilötunnuksella.
Tiedot uusista liittymistä, muutoksista ja poistoista päivittyvät numerotiedusteluun yleensä muutamassa päivässä.
Hei, nyt lisäsin asiakasnumeron profiiliini. Ja kyllä, sekä laajakaista, että matkapuhelinliittymä on avattu samalla henkilötunnuksella.
Asiakasnumerosi on siis säilynyt samana, joten voit tehdä nyt Plussa-rekisteröinnin uudella numerolla.
Uutta eLasku-sopimusta sinun ei tarvitse tehdä, vaan se säilyy ennallaan.
Uutta eLasku-sopimusta sinun ei tarvitse tehdä, vaan se säilyy ennallaan.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.