Tilasin soneran adsl laajakaistan. Entinen on elisa. Sopimuksessa PAKOLLISENA kenttänä oli valita soneran
määräämä sähköpostiosoite: etunimi.sukunimi@pp.inet.fi- muotoa.Tätä kohtaa ei voinut ohittaa, eikä osoitetta muuttaa. Tämä sähköpostiosoite näkyy nyt tilausvahvistuksessa pääkäyttäjän sähköpostiosoitetoivomuksena. En tosiaankaan ole toivonut uutta sähköpostiosoitetta. Tilausvahvistuksessa näkyy asiakkaan tiedoissa kyllä voimassa oleva sähköpostiosoitteeni. Mikä tarkoitus tällä pääkäyttäjän sähköpostiosoitetoivomuksella oikein on, koska käytän voimassaolevaa sähköpostiosoitettani? Uudelle ei ole tarvetta, enkä ymmärrä mihin sitä tarvitaan. miksi en voinut valita voimassaolevaa s-postiosoitetta?
Sivu 1 / 1
Soneran Laajakaista ADSL tai Laajakaista Extra liittymään kuuluu aina mukaan ns. pääkäyttäjän sähköpostiosoite joka luodaan valmiiksi tilauksen yhteydessä samalla tavoin kuin liittymän käyttäjätunnus ja salasana. Jos liittymään otetaan käyttöön lisäpalveluita, esim. lisää postilaatikoita tai tietoturva lähtevät näistä myös vahvistukset pääkäyttäjän sähköpostiin.
Suosittelen tarkastamaan nykyiseltä operaattorilta onko sähköpostiosoitteen käyttäminen vielä mahdollista liittymän vaihtamisen jälkeen. Useimmiten sähköpostiosoitteet ovat liittymän lisäpalveluita ja sidottu tietyn operaattorin liittymään. Tämän vuoksi et voi valita toisen operaattorin osoitetta Soneran Laajakaista liittymän pääkäyttäjän sähköpostiosoitteeksi.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Suosittelen tarkastamaan nykyiseltä operaattorilta onko sähköpostiosoitteen käyttäminen vielä mahdollista liittymän vaihtamisen jälkeen. Useimmiten sähköpostiosoitteet ovat liittymän lisäpalveluita ja sidottu tietyn operaattorin liittymään. Tämän vuoksi et voi valita toisen operaattorin osoitetta Soneran Laajakaista liittymän pääkäyttäjän sähköpostiosoitteeksi.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.