Posti toi tänään uuden palvelureitittimen. Ohjeissa oli, että pitää ottaa käyttöön 6.9.2012.
Voinko ottaa sen käyttöön heti vai vasta 6.9.?
Jos nimeän langattoman kotiverkkoni samaksi, kuin nykyisessä reitittimessä ja samalla salasanalla, niin osaavatko kaikki tietokoneet ja laitteet ottaa siihen automaagisesti yhteyden?
Miksi tuo Thomsonin uusi reititin on niin helkkarin iso ja ruma? Eikö yhtään pienempää olisi ollut tarjolla....uusi ei mahdu tv-tason alle hyllylle vanhan tilalle. Mihinkähän tuonkin nyt sitten kätkisi?
Uusi palvelureititin?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.