Minulle tuli tiedote että uusi palvelureititin otetaan käyttöön 18.4. Se tulikin ja aloin asentaa ohjeiden mukaan. Ohjeen kohdan 6 mukaan piti painaa info-näppäintä niin pitkään että ruudulle tulee "System Configuration menu". Sitten kohta 7 "remove software" ja jne.
Vaikka kuinka kauan painoin info-nappia, niin mitään ei tapahtunut.
TV alkoin kuitenkin toimia ja kanavat näkyvät. Pitäisikö olla huolissaan, kun en ole voinut tehdä kohtaa 8 "save changes and reboot"?
Entäpä tämä valioliiga, näkyykö se nyt automaattisesti telkkaristani HD:nä. TV:ni on FullHD. Vai pitääkö tehdä jotakin.
uusi palvelureititin
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.