Hei!
Sain kaksi viikkoa sitten puhelimen sony xperia z2 , joka meni lennosta huoltoon rakennevian takia.. Nyt olen kyllästynyt odotteluun ja haluan perua koko kaupan! Haen jostakin liikkeestä luurin niin saan sen heti käteen! Koska soneralta ei saanut edes huollon ajaksi vara puhelinta.. Tässä nyt sitkutellut 2vk vanhalla puhelimella joka ei meinaa toimia ja hermot menee.
Oon yrittänyt soittaa asiakaspalveluun, mutta ei sielä vastata vaikka näyttää 0min netin mukaan jonot!?
Monta päivää olen yrittänyt kauppaa purkaa, siitä onnistumatta.Kävin soneran liikkeessä ja sanoivat ettei osaa sanoa kuinka toimia..!? Et soittaa vaikka sitten aspaan.. No vähän vaikea kun ei vastata .. Mulla on vähän alta 2vuotias vilkas poika,niin en kerkeä jonottamaan puhelin kädessä .. Ja soittopyyntöä ei voi jättää kun ei oo vapaita aikoja!?
Olen Laittanut myös soneran fb sivuilla viestiä, ja sieltä saa niin päättömiä vastauksia, että huomaa ettei niitä edes lueta kunnolla.
Eli kysyn nyt vielä täälä, kuinka perun kaupan, kun puhelin on huollossa? Odotanko että se tulee huollosta ja sitten lähetän sen takaisin normaalin palautuskaavan mukaan?
14pv palautusoikeutta kuitenkin luvattu ja se meni eilen umpeen, olen kuitenkin alkuviikosta asti yritänyt tätä hoitaa, mutta kukaan ei osaa muka auttaa!?
Uusi puhelin huollossa, haluan perua kaupan..
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.