Skip to main content

Uusi puhelin + liittymän vaihto

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei, tarvitsen apua kun Saunalahden liittymäni vaihdettiin Soneraan tänään klo 13. Ostin viime viikolla uuden puhelimen (Lumia 720) ja tänään tapahtui liittymän vaihto. Vanhassa puhelimessani liittymäni ei enää toimi, mutta uudessa en saa sitä toimimaan, vaikka SIM-kortti on laitettu puhelimeen. Puhelimessa etusivulla lukee "ei sim-korttia". Mitä teen nyt???

4 kommenttia

  • June 10, 2013
Hei HautaHa13,

Tervetuloa asiakkaaksemme! :) Jos lisäät tänne palstan käyttäjäprofiiliisi (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) asiakasnumerosi (tai puhelinnumeron) niin voin tarkistaa, että onhan liittymän osalta kaikki kunnossa. Testasitko toimiiko Soneran SIM-kortti vanhassa puhelimessasi?

  • June 10, 2013
Mulla ei ole sopimusta mukana, kun olen töissä, joten mulla ei ole asiakasnumeroa mukana myöskään. Sim-kortti ei käy vanhaan puhelimeen, koska se on väärän kokoinen. Vanha puhelimeni ei ole älypuhelin, ja siihen käy vain isompi sim-kortti.

  • June 10, 2013
Eikö asiaa voi hoitaa millään muulla tavalla kuin käyttäjäprofiiliin kirjautumalla? Vai pitääkö olla aina asiakasnumero?

  • June 10, 2013
Moi HautaHa13!

Kokeile vielä aluksi käynnistää puhelin uudestaan, josko sen jälkeen lähtisi liittymäkin toimimaan. Voit myös lisätä puhelinnumerosi asiakasnumeron tilalle eli valitse tuolta sivun yläreunasta Omat asetukset > Profiili ja lisää puhelinnumero asiakasnumerokenttään muodossa 0401234567.