Skip to main content

Uusi Reititin?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Tuli teiltä reilu kk sitten viesti puhelimeen, että uusi reitintin on tulossa Meille, että meneeköhän vielä kauan? Ku tuon telewellin modeemilla o aina alhaista toi kotitv toiminen joka on tuoki modeemi toki teiltä aikoinaan lähetetty

1 kommentti

  • October 27, 2011
Asiakastietojemme mukaan et ole vastaanottanut reititintä ja se on palautunut meille. Alkuperäinen toimitus on ollut 15.9.2011. KotiTV:n tekniikka on tuolloin vaihtunut parempaan multicast-tekniikkaan, jonka vuoksi reititin tulisi olla käytössä. Mikäli laite on epähuomiossa palautunut meille, voimme lähettää sen sinulle uudelleen, kunhan otat yhteyttä asiakaspalveluumme p. 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30).