Skip to main content

Uusi sähköpostilaatikko ei onnistu

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Ohjeelle: Laajakaista >> Liittymänhallinta >> Sähköpostilaatikot >> ei ole linkkiä lisätä sähköpostilaatikkoa, enkä löydä mistään keinoa ottaa uusi ilmainen laatikko käyttöön

1 kommentti

  • September 26, 2013
Hei 123123ABC

Uuden sähköpostilaatikon käyttöönotto tulee tehdä Sonera-Tunnuksilla. Voit luoda ne verkkopankkitunnistuksen kautta täältä

Kun kirjaudut sisään sonera-tunnuksilla, valitse sen jälkeen "Omat Tiedot" kohdasta Liittymänhallinta. Sen jälkeen valitse laajakaistatuotteesi ja rullaa sivua alaspäin kohtaan "sähköpostilaatikot" ja valitse "luo uusi sähköpostilaatikko".