Skip to main content

Uusi simkortti/toimitus

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Tilasin uuden liittymän keskiviikkona 7.8. 2013
Tilausseurannassa näkyy vain "tilaus vastaanotettu", missä vaiheessa tilaukseni on?
Olen lähössä tiistaina reissuun ja uusi liittymä olisi
tervetullut silloin.

7 kommenttia

  • August 9, 2013
Hei Trash!

Muistatko liittymänumeroa jonka tilasit? Jos sinulla on jo meiltä liittymä ennestään, lisää asikasnumero tai liittymänumero tuonne käyttäjätunnuksen profiiliin niin tarkistetaan missä tilaus menee.

  • August 9, 2013
Olen laajakaista asiakkaana, lisäsin laajakaista laskusta löytyvän asiakasnumeron, muuta numeroa ei ole hallussa

  • August 20, 2013
Moi!

Laitan nyt täkäkin kautta viestiä sitten, kun ei s-postiin ole vastausta tullut. Eli tilasin viime tiistaina 13.7. uuden sim-kortin puhelimitsen asiakaspalvelunne kautta, kun uuteen puhelimeen ei vanha kortti käy. Liittymäkin päivitettiin siinä samalla, ja kortti luvattiin postittaa kotiin. Vaan kortti ei edelleenkään ole tullut perille. Miten pitkä toimitusaika näissä on, vai onko kenties hävinnyt matkan aikana jonnekin. Lähin Sonera-kauppa on n. 50 km päässä, ja sellaisella suunnalla, että harvoin tulee käytyä...

Saija

  • August 20, 2013
Ei nää täällä(kään) vastaa/hoida asioita loppuun.

  • August 21, 2013
Hei Trash! Pahoittelemme kovasti, että emme ole epähuomiossa vastanneet viestiisi aiemmin. Liittymäsi avaus on nyt käsitelty loppuun ja sim-kortti on lähetetty sinulle.

  • August 21, 2013
Hei saijahelena: Tarkistin asiakastiedoistasi, että lähettämäsi sähköposti on käsitelty ja sim-kortti on lähetetty sinulle tänään. Aiempaa sim-korttitilausta meillä ei jostakin syystä ollut.

  • August 21, 2013
Joo, juttelinkin tänään puhelimitse asiakaspalvelijan kanssa. Onneksi asia on nyt järjestyksessä, ja kortti toivottavasti jo tällä viikolla täällä.