Uusi sposti/ongelmia
Kesällä tulleen spostin uudistuksen jälkeen oma spostini ei ole toiminut niinkuin pitäisi. Uusi posti ei toiminut alkuun ollenkaan (en päässyt kirjautumaan sisään) ja jonkin ajan kuluttua se palautuikin vanhaksi versioksi (käytän webmailia). Nyt vanha versiokaan ei toimi niinkuin ennen, asetuksia en pääse muuttamaan (esim. allekirjoitukset ei toimi jne.). Jos uusi versio on laitettu pöydälle kehittymään, soisin vanhan version kuitenkin toimivan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.