Skip to main content
Kesällä tulleen spostin uudistuksen jälkeen oma spostini ei ole toiminut niinkuin pitäisi. Uusi posti ei toiminut alkuun ollenkaan (en päässyt kirjautumaan sisään) ja jonkin ajan kuluttua se palautuikin vanhaksi versioksi (käytän webmailia). Nyt vanha versiokaan ei toimi niinkuin ennen, asetuksia en pääse muuttamaan (esim. allekirjoitukset ei toimi jne.). Jos uusi versio on laitettu pöydälle kehittymään, soisin vanhan version kuitenkin toimivan.
Nykyiselle webmailille ei ole tehty viime aikoina muutoksia. Testasin signaturen toimintaa ja ainakin omalla osoitteella uuden viestin loppuun tuli signature valmiiksi kun asetus oli tallennettuna eli rasti oikeassa ruudussa Asetukset-välilehdellä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Nykyiselle webmailille ei ole tehty viime aikoina muutoksia. Testasin signaturen toimintaa ja ainakin omalla osoitteella uuden viestin loppuun tuli signature valmiiksi kun asetus oli tallennettuna eli rasti oikeassa ruudussa Asetukset-välilehdellä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu


Olen yrittänyt samaa, mutta en saa millään allekirjoitusta näkyviin vastaus- / uusiin viesteihin. Asetuksissa allekirjoitus näkyy kahdessa eri laatikossa ja molemmissa on se Ota käyttöön-ruutu. Vaikka ruuttuun laittaa ruksin ja tallentaa, ruksi ei jää näkyviin eikä se ei toimi.
Jos haluat asiaa tutkittavan sähköpostiosoittesi kohdalla, tee vikailmoitus Omilta sivuilta löytyvällä Laajakaistan vikailmoituslomakkeella. Lomakkeella on valinta Sähköposti ja sen viimeisen sivun Lisätiedot-kenttään voit kertoa tarkemmin mikä on vikana ja mitä sähköpostiosoitetta ongelma koskee.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
No eipä tuo vikailmoituskaavakkeen täyttäminen auttanut. Tuli tekstiviesti, että laita ruksi "lisää-allekirjoitus"-kohtaan. Ongelma onkin juuri siinä, etten saa tallennettua muutosta kys. ruksin laiton jälkeen, eli valinta ei jää voimaan. Toiseksi vertasimme vaimon kanssa spostimme asetusvaihtoehtoja ja huomasimme, että vaimolla kys. allekirjoituslaatikoita on yksi ja minulla kaksi. Lisäksi vaimon spostin asetuksien muutokset/tallennukset toimii, minuun ei.
Uusi vikailmoitus Laajakaistan vikailmoituslomakkeella ja kerro siinä samat asiat kuin mitä kirjoitit edellisessä viestissäsi, ja lisäksi tietenkin mistä sähköpostiosoitteista on kyse.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa