Hei,
Soitin iPhone ongelmasta tälläiseen teknsiseen tukeen kuin Macsupport (www.macsupport.fi). Välillä iPhone puhelimen ongelmiin tuntuu olevan vaikea saada asiantuntevaa apua, mutta tuohon tukeen olin erittäin tyytyväinen!
Halusin jakaa kokemuksen, jos joku muukin tarvitsee teknisiä neuvoja. Tuohan on maksullisnen tuki, mutta halvempi kuin Helpson tai Omaguru.
Sivu 1 / 1
Hyvä homma että jaat kokemuksesi. Voisit jakaa myös vikasikin ja miten ratkaistu...
Teknillisissä tuessa on todella suuria hinta eroa, ei se Soneran yhteystyökumppani Helpson ainakaan havin ole.
Teknillisissä tuessa on todella suuria hinta eroa, ei se Soneran yhteystyökumppani Helpson ainakaan havin ole.
Hei,
iPhone ei suostunut liittymään yhteen tiettyyn WiFi verkkoon. Ja aikaisemmin kaikki toimi hyvin kyseissä verkossa. Myös esim. Windows kannettava liittyi hyvin tähän verkkoon edelleen.
Yritin ensin itse käynnistää reitittimen uudestaan ja valita iPhonesta että puhelin "unohtaa" kyseisen verkon. Ja sitten liittyä uudestaan. Mutta ei auttanut, sama ongelma jatkui. Tuolta teknisestä tuesta neuvoivat valitsemaan asetuksista kohdan Nollaa nerkkoasetukset (asetukset, yleiset, nollaa, nollaa verkkoasetukset), joka ratkaisi ongelman. Nyt toimii taas.
iPhone ei suostunut liittymään yhteen tiettyyn WiFi verkkoon. Ja aikaisemmin kaikki toimi hyvin kyseissä verkossa. Myös esim. Windows kannettava liittyi hyvin tähän verkkoon edelleen.
Yritin ensin itse käynnistää reitittimen uudestaan ja valita iPhonesta että puhelin "unohtaa" kyseisen verkon. Ja sitten liittyä uudestaan. Mutta ei auttanut, sama ongelma jatkui. Tuolta teknisestä tuesta neuvoivat valitsemaan asetuksista kohdan Nollaa nerkkoasetukset (asetukset, yleiset, nollaa, nollaa verkkoasetukset), joka ratkaisi ongelman. Nyt toimii taas.
Hyvä että toimii. Useasti pelkkä asetusten resetointi auttaa aika pitkälle. Sitä Sonerankin asiakaspalvelu neuvoo.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.