Tilasin vähän aikaa sitten 10 megaisen valokuituyhteyden. Yhteystyyppi on valokuitu/adsl. Yhteys on nyt kytketty ja aktivoitu, mutta verkkoon ei pääse. Ongelma on jatkunut jo 3 päivää.
Modeemin dsl-valo palaa kun modeemi on kytketty puhelinrasiaan.
Tietokoneen ja modeemin välinen lähiverkkoyhteys toimii ilman ongelmaa.
Modeemin internet-valo palaa kun modeemi on asetettu reitittävään tilaan.
Valo ei pala lainkaan kun modeemi on kytketty siltaavaan tilaan.
Kummassakaan tilassa internetyhteys ei toimi. Myöskään wlanin kautta ei pääse nettiin.
Modeemin asetukset on säädetty Soneran sivulla olevien ohjeiden mukaan.
Tietokone saa ip:n modeemin dhcp:ltä ja modeemi saa ip:n jostakin ollessaan reitittävässä tilassa.
Modeemin resetointi ja uudelleenkäynnistely tai koneen boottaaminen eivät auta.
Modeemi Zyxel P-660HN-T1A
Käyttöjärjestelmät Windows Vista ja 7
Tukinumeroon soittaminen ei auttanut, robotti vain väittää että kaikki on kunnossa.
Asiakasnumeron lisäisin, jos jostain sen löytäisin, laskua ei luonnollisesti vielä ole tullut.
Uusi valokuitu/adsl -yhteys (10megaa) ei toimi
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.