Ottaessani 30.1.2014 käyttöön Sonera valokuidun (tilaus 13.1.) Soneran edustaja lupasi, että edellinen laajakaista irtisanotaan ajoissa. Näin ei kuitenkaan ole tehty, vaan maksan useita kymmeniä euroja Soneran laiminlyönnin vuoksi. Tämä vain yksi ongelma käyttöönoton yhteydessä. t. Ansku
Sivu 1 / 1
Hei!
Katsoin asiakasnumerosi perusteella, niin Soneran laajakaista on käytössäsi. Onko tapahtunut näin, että sinulla on ollut toiselta operaattorilta vanha laajakaistayhteys asunnossasi? Voisit soittaa ja varmentaa vielä edelliseltä operaattoriltasi, että vanha laajakaista on varmasti irtisanottu. Jos käy ilmi, että myyjämme ei ole hoitanut sovittuja asioita ja joudut sen mukaan maksamaan liikaa toiselle operaattorille meidän virheen takia, niin toki voimme tällöin hyvittää tapahtuneen haitan mahdollisella tulevalla Soneran laajakaistalaskulla. Tästä olisi hyvä olla yhteydessä puhelinpalveluumme 0200 17000 tai vaikka Facebookin privaattiviesteinä keskustella, koska emme voi tässä mahdollisia hyvityksiä tehdä.
Katsoin asiakasnumerosi perusteella, niin Soneran laajakaista on käytössäsi. Onko tapahtunut näin, että sinulla on ollut toiselta operaattorilta vanha laajakaistayhteys asunnossasi? Voisit soittaa ja varmentaa vielä edelliseltä operaattoriltasi, että vanha laajakaista on varmasti irtisanottu. Jos käy ilmi, että myyjämme ei ole hoitanut sovittuja asioita ja joudut sen mukaan maksamaan liikaa toiselle operaattorille meidän virheen takia, niin toki voimme tällöin hyvittää tapahtuneen haitan mahdollisella tulevalla Soneran laajakaistalaskulla. Tästä olisi hyvä olla yhteydessä puhelinpalveluumme 0200 17000 tai vaikka Facebookin privaattiviesteinä keskustella, koska emme voi tässä mahdollisia hyvityksiä tehdä.
sebastian kirjoitti: Hei!
Katsoin asiakasnumerosi perusteella, niin Soneran laajakaista on käytössäsi. Onko tapahtunut näin, että sinulla on ollut toiselta operaattorilta vanha laajakaistayhteys asunnossasi? Voisit soittaa ja varmentaa vielä edelliseltä operaattoriltasi, että vanha laajakaista on varmasti irtisanottu. Jos käy ilmi, että myyjämme ei ole hoitanut sovittuja asioita ja joudut sen mukaan maksamaan liikaa toiselle operaattorille meidän virheen takia, niin toki voimme tällöin hyvittää tapahtuneen haitan mahdollisella tulevalla Soneran laajakaistalaskulla. Tästä olisi hyvä olla yhteydessä puhelinpalveluumme 0200 17000 tai vaikka Facebookin privaattiviesteinä keskustella, koska emme voi tässä mahdollisia hyvityksiä tehdä.
Kiitos vastauksesta!
Kyllä, kyseessä oli toisen operaattorin laajakaista. Maksan Soneran laajakaistasta yhtiövastikkeessa, koska kyseessä on taloyhtiön laajakaista. Hyvitys ei siis mahdollinen. Otan yhteyttä antamaasi puhelinnumeroon.
Kiitos!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.