Skip to main content

uusi yhteys

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Hei! Tilasin Sonera kaupasta Laajakaista Extra 10m/2m ja nyt haluaisin tietää toimiiko se mun vanhassa modeemissani joka on siemensin speedstream 5450 ja vaikuttaako se että koneissa on eri ohjelmat eli toisessa on Windows Vista ja toisessa on Windows XP. Kiitos tiedoista

1 kommentti

  • December 30, 2009
Jos kyseessä on ADSL-tekniikalla toteutettu liittymä, ei estettä vanhan modeemin käyttämiselle pitäisi olla. Jos olet käyttänyt modeemia toisen operaattorin liittymässä, tulee modeemin asetuksista tarkistaa VPI (0) ja VCI (33) -arvot ja korjata ne tarvittaessa. Se, että eri tietokoneilla on eri käyttöjärjestelmät ei vaikuta liittymän toimivuuteen.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu