Hei, sain soneralta laajakaistaliittymän kylkiäiseksi Inteno DG201 merkkisen modeemin. Se on toiminut ihan miten sattuu, ja lopulta sain teiltä uuden modeemin Zyxel P-870HN-51b. Todella hienoa toimintaa!
Käytän modeemissa(Zyxel) tullut oma puhelinpistokkeeseen menevä kaapeli(ja se valkoinen häiriösuodatin) ja käynnistin modeemin. Valitettavasti yhteys toimii noin 10min ajan jolloin nettiyhteys katkeaa, ja modeemissa "internet" vilkkuu punainen valo. Sama ongelma toistuu vaikka modeemin uudelleen käynnistää, eikä resetointikaan ratkaissut ongelmani. Ainoastaan modeemin uudelleen käynnistäminen palauttaa nettiyhteyden. Modeemissa näkyy olevan uusin firmis(1.12). Yritin jopa jutella modeemille hengellisiä juttuja,,,
Täytyykö modeemin hallintasivuilla tehdä jotain asetukseen liittyviä korjauksia? Käsitän, että modeemi osaa itse hakea nettioperaatorilta tarvittavat internet asetukset.
Kyllästyimme testaillemiseen ja modeemin resetoimiseen, joten palasimme takaisin tuohon Inteno merkkiseen modeemiin joka sentään toimii(ainakin paremmin kuin tuo Zyxel).
Keksittekö miten saisimme ongelman ratkaistua? Onko Inteno modeemin pakko heti palauttaa teille takaisin? Mieluummin pitäisin tuo Intenon jos tämä uusi modeemi(Zyxel) ei saada toiminta kuntoon.
Kiitos.
Asiakasnumero:***********
Liittymänumero:346-******
ps. Auttaisko virheenkorjauksen linjan taajuuden hienosäätö?
Uusi Zyxel P-870HN-51b pätkii pahasti. Vantaa 100M/10M
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.