Moi!
Tulipas tuossa postista uusi modeemi mallia Thomson TG789vn. Onkos tämän alueen verkot muuttumassa VDSL:ksi?
Toisekseen on vähän ylimääräisiä rivejä lähetteessä, kun siinä lukee:
Thomson TG784 IPTV +9037909 tilattu:1 toimitettu:1 (tätä ei paketissa ollut)
Thomson TG789vn with 8.4.2.G and So tilattu:1 toimitettu:1 (tämän paketista löysin)
VDSL2 filter/splitter tilattu:1 toimitettu:1 (en tällaistakaan nähnyt..)
Lisäkyssärinä voisin heittää, että saakos tämän jo laittaa kiinni ja harjoitella käyttämään, vai toimiiko tämä vasta 21.3., kuten tiedotteessa luki käyttöönottopäivämääräksi?
Uusia laitteita postista!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.