Skip to main content

Uusin Firefox....

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 1 katselukerta

Minkähän takia pp.inet.fi -sähköposti ei avaudu uusimmassa Firefox versiossa?? Avaa ainoastaan ylimmän osan, mutta ei näytä mitään posteja? Explorerilla toimii kyllä....

5 kommenttia

  • March 28, 2011
Sama homma täällä.

Olisi kiva saada vastaus mahdollisimman nopeasti kun on tärkeitä lukemattomia viestejä.

Kiitos!

  • March 29, 2011
Sharzu kirjoitti:
Sama homma täällä.

Olisi kiva saada vastaus mahdollisimman nopeasti kun on tärkeitä lukemattomia viestejä.

Kiitos!


Jos ne on oikeasti tärkeitä viestejä, voit varmaan käyttää sen aikaa jotain toista selainta?

  • April 4, 2011
Eikös tämä ollutkaan Soneran tuki? Mitään vastausta ei sieltä ainakaan ole ilmestynyt... Onhan se tietty edullisempaa ulkoistaa palvelu muille asiakkaille, vaikka tokihan asiakkaista ainakin ammattitaitoa löytyy, jos saavat vain otettua kantaa....

  • April 4, 2011
Kannattaa seurata tätä keskustelua: viewtopic.php?f=59&t=5695

  • April 6, 2011
Kiitos "hautjonille"!