Skip to main content

Uusin päivitys 7.12.

  • December 11, 2014
  • 15 kommenttia
  • 1 katselukerta

Mitähän tuon päivityksen oli tarkoitus parantaa/muuttaa?

Itselleni päivityksen vaikutus näkyi siten, että boxin käynnistyessä kanava ei näy, kunnes vaihdan toiselle kanavalle. Lisäksi äänet ei kuulu, kunnes säädän volumea suuntaan, tai toiseen.

P.S. Kyllä, olen resetoinut laitteet, sekä koittanut päälläni seisten ja varpailla painaen käynnistää boxin. Ei auta!!!

15 kommenttia

  • December 8, 2011
Päivitys toi ainoastaan vihreän napin taakse miniohjelmaoppaan. Muilla firmoilla näissä päivityksissä korjataan/lisätään toimintoja kymmeniä kerrallaan. Siksi niitä tehdään kerran pari vuodessa. Soneralla näitä tehdään kerran pari kuukaudessa.

  • December 8, 2011
Täällä sama juttu. Nyt sentään rupesi toimimaan, kun vedin kaikki piuhat irti modeemista ja boksista + sammutin virrat ja annoin olla muutaman minuutin pois päältä. Sitten kaikki takaisin, virrat päälle ja nyt skulaa.

Päivityksistä - joskus on ärsyttänyt suunnattomasti, kun on tullut töistä kotiin esim. muutamaa minuuttia ennen jääkiekko-ottelun alkamista ja sitten tyrkytetään päivitystä... ei siinä ole aikaa moiselle! Tuossa yksi syy lisää ajaa niitä kerralla enemmän sisään ja mielellään etukäteen ilmoitettuna.

Edit: Poistin tietty softan boksista ja resetoin tehdasasetuksille ennen ylläolevaa.

  • December 8, 2011
KooKoo: Jollei modeemin resetointikaan auta, otathan yhteyttä Tekniseen Asiakaspalveluumme puh. 0206 90101.

  • December 8, 2011
Niinamari kultaseni, ei tosiaan nappaa jatkuvasti soitella teidän maksullisiin numeroihin.

  • December 8, 2011
KooKoo: Voit tehdä vikailmoituksen myös palvelupyynnöllä Omien Sivujen kautta. Pahoittelut vielä viasta.

  • December 8, 2011
Niinamari kirjoitti:
KooKoo: Jollei modeemin resetointikaan auta, otathan yhteyttä Tekniseen Asiakaspalveluumme puh. 0206 90101.


Kuka helvetti tuonne viitsii jonottaa 40 minuuttia ja sitten kyllästyy ja päästä alkaa savu nousta....

  • December 8, 2011
Turbo kirjoitti:
Täällä sama juttu. Nyt sentään rupesi toimimaan, kun vedin kaikki piuhat irti modeemista ja boksista + sammutin virrat ja annoin olla muutaman minuutin pois päältä. Sitten kaikki takaisin, virrat päälle ja nyt skulaa.

Päivityksistä - joskus on ärsyttänyt suunnattomasti, kun on tullut töistä kotiin esim. muutamaa minuuttia ennen jääkiekko-ottelun alkamista ja sitten tyrkytetään päivitystä... ei siinä ole aikaa moiselle! Tuossa yksi syy lisää ajaa niitä kerralla enemmän sisään ja mielellään etukäteen ilmoitettuna.

Edit: Poistin tietty softan boksista ja resetoin tehdasasetuksille ennen ylläolevaa.


Ahaa, täältähän se vika löytyi päivitykseen joka ei sitten toimi.
Eli virrat pois a silleen. Ei vaan autot toimi noin jos vika tulee mutta onneksi ehkä täm Soneran koti-TV.
Saas nähdä auttaako ?

  • December 9, 2011
Hei, vieläkö on ongelmia KotiTV -palvelussa? Toistona toiston perään suosittelen myös tuota digiboksin resetointia joka tehdään kaukosäätimen avulla. Jos tästä ei ole apua niin vikapalvelumme auttaa teitä. Voitte olla heihin yhteydessä joko soittamalla tai jättämällä palvelupyynnön. Pääkaupunkiseudulla oli eilen hetkellinen häiriö sekä laajakaista että KotiTV puolella ja tämä saattaa olla ehkä myös osasyy palvelun kenkkuiluun. Pahoitteluni tästä teille aiheutuneesta ikävästä harmista. Toivon, että saatte pikaisesti tämän kuntoon!

  • December 9, 2011
Ei tätä "uusvanhaa" miniohjelmaopasta sitten viitsitty tuoda takaisen sen OK-napin alle mistä se vietiin. Älytöntä. Kaikkein järkevintä se olis ollut tuoda takaisin siihen nappiin, siinä vierellähän on nuolinäppäimiä jolla voi selata "mini-epg"-tyylisesti kanavia.

Ja ei sitten vieläkään kukaan viittinyt käyttää 5 minuuttia siihen, että olis vihdoinkin laittanut TV5:sen logon "mini-epg":seen. Kyllä on todella arkaaista softakehitystä, tosin odotettua surinalta, isolta ja kankealta firmalta. Agility, haloo, kukaan kuullut siellä semmosesta?

  • December 10, 2011
Minulla ainakin on vieläkin sellainen ongelma, että jos katson nauhoitetun ohjelman, niin sen jälkeen mini-epg tai normaali epg ei toimi ennenkuin käytän virrat pois.

  • December 11, 2011
jompe76 kirjoitti:
Minulla ainakin on vieläkin sellainen ongelma, että jos katson nauhoitetun ohjelman, niin sen jälkeen mini-epg tai normaali epg ei toimi ennenkuin käytän virrat pois.

No ole onnellinen että jotain edes näkyy, meillä ei näy mitään.

  • December 11, 2011
Kun tilasin tuon kanavapaketin johon kuuluu urho total tv ja viasat sport. Sanoivat että tulee parin tunnin sisään laajakaistan kautta nämä kanavat ja siitä on nyt kaksi vuorokautta mennyt. Eli pitääkö kanavat jotenkin päivittää ja jos pitää niin mistä se onnistuu ?

  • December 14, 2011
Tuon päivityksen jälkeen uusi hieno lisäominaisuus on, ettei digiboxi tunnista kovalevyä ollenkaan ja lisäksi kun alkaa katsomaan tallenetta verkosta, jää keskelle kuvaa tiimalasi... :) Tiimalasin saa toki pois kun käy menussa jossain sellaisessa valikossa, jossa tiimalasia ei ole...

Asiasta en oo ees viittiny alkaa tekemään vikailmoitusta, mutta jospa tätä kautta vaikka tieto tavoittaisi oikeet ihmiset..

  • December 15, 2011
Eekoo: Mikäli tuollaisia bugeja tulee vastaan, ne kannattaa ilmoittaa joko KotiTV:n kehitysketjuun ( linkki ), tai tehdä vikailmoitus mikäli ongelma on häiritsevä / vakava. Tuo digiboksin kiintolevyn tunnistamattomuus on sellainen ongelma, josta kannattaa tehdä vikailmoitus.

Juhiz: Ovatko kanavat lähteneet jo toimimaan?

  • March 15, 2012
Uusi päivitys digiboxiin tulossa 20.3. Mitä se sisältää? Aika kehnoa tiedottaa vain että se parantaa ohjelmistoa, kuinka vaikeaa on informoida asiakkaalle mitä päivitys korjaa/parantaa?