Skip to main content
Uusin sopimukseni, eikä ole näkynyt Spotify palveluita. Mitenköhän tässä nyt edettäisiin?

T.Alexxx
Asiasta kannattaa tiedustella suoraan asiakaspalvelustamme, jos liittymässäsi oli sovittu Spotify -palvelun tilaamisesta, mutta et ole saanut palveluun vielä tunnuksia. Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme 0200 17000 (pvm/mpm) numeromme tai Omien Sivujen palvelupyyntölomakkeen välityksellä.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Lainaan tätä viestiketjua koska kysymykseni koskee spotifya.

Jos tekee 24kk laajakaistasopimuksen ja saa siihen kylkiäisiksi tuon spotify premiumin 3kk, niin voiko tuon spotifysopimuksen purkaa sen 3kk kuluttua vai jatkuuko se määräaikaisena 24kk ajan? Tuo jäi vähän epäselväksi minulle.
Spotifyn osalta sopimus ei ole määräaikainen. Voit halutessasi irtisanoa Spotifyn 3kk ilmaisjakson jälkeen.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa