Onko todellakin niin, että Soneran uutiskirjeen perumiseen vaaditaan täytettäväksi kaikki alla olevat tiedot?!
- etunimi
- sukunimi
- katuosoite
- postinumero
- postitoimipaikka
- matkapuhelinnumero
- sähköposti
- laajakaistan käyttäjätunnus
Toinen hyvin kiusallinen asia on, että vaikka uutis/mainoskirjeen olisi jo aiemmin kieltänyt, niin ajan myötä niitä vain alkaa tulla uudelleen. Itse olen perumispuuhissa jo kolmatta kertaa. Siksi myös kysyn voinko nyt kolmannen kerran kieltäessäni mainospostituksenne olla myös varma siitä, ettei viestejä myöskään enää tule?
Sivu 1 / 1
Missä nuo listaamasi asiat kysytään?
Voit pyytää markkinointikieltoa Asiakaspalvelusta 0200 17000 (mpm/pvm). Oman havaintoni mukaan ainakaan laajakaista-asiakkaalle ei Sonera laskun lisäksi kovin usein postia lähetä, ei edes joka kuukausi.
Voit pyytää markkinointikieltoa Asiakaspalvelusta 0200 17000 (mpm/pvm). Oman havaintoni mukaan ainakaan laajakaista-asiakkaalle ei Sonera laskun lisäksi kovin usein postia lähetä, ei edes joka kuukausi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.