Skip to main content

Väärä käyttäjätunnus ja salasana

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Moi!
Yritin ottaa käyttöön Kori-TV palvelun tänään, tulee herja väärästä käyttäjätunnuksesta ja salasanasta. Olen tilannut palvelun 28.11 ja arvioitu kytkentä-aika oli 5.12. Onko niin että palvelua ei ole vielä kytketty?!

5 kommenttia

  • December 27, 2012
Moi svalkein,
Löydätkö tilausvahvistuksesta laajakaistan liittymänumeron? Lisää se profiiliisi ilman väliviivaa niin koitetaan sen avulla selvitellä mistä on kyse.

  • December 27, 2012
Ok, kiitos, lisäsin liittymänumeron profiiliin kohtaan "minua kiinnostaa"

  • December 27, 2012
Hei svalkein!

En löytänyt antamallasi numerolla liittymää, mikä viittaisi ehkä siihen, ettei liittymää ole jostain syystä kytketty ollenkaan. Voisitko lisätä vielä tilausvahvistuksesta löytyvän tilausnumeron profiiliisi, niin saisimme tietosi sitä kautta esille ja pääsisimme tutkimaan asiaa tarkemmin. Kannattaa poistaa liittymänumero "minua kiinnostaa" -kentästä ja lisätä tilausnumero asiakasnumeron paikalle, jotta henkilökohtaiset tietosi eivät näy muille kuin Soneran asiantuntijoille.

  • December 27, 2012
En löydä tilausvahvistuksesta tilausnumeroa (johtuuko siitä että kyseessä on liittymän päivitys?).
Voinko lähettää sen liitteineen johonkin s-postiosoitteeseen josko sillä päästäisiin eteenpäin?

  • December 28, 2012
Hei svalkein,
Varsinaisen erikoinen tilanne. Jos kyse oli jo olemassaolevaan liittymään tehdystä muutoksesta, pitäisi liittymäsi numerolla tiedot löytyä mutta ei näy mitään. Melkein suosittelen ottamaan meille päin yhteyttä jotta saadaan homma kerralla tarkistettua. Soita Asiakaspalveluumme p. 020017000 niin katsotaan mistä johtuu ettei tunnukset kelpaa.