Skip to main content

Väärä laskutus

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei!

Sain juuri maksukehoituskirjeen laajakaista- ja koti-tv -palveluista. Kehoitus oli aiheeton. Muutin kesäkuussa, ja siinä yhteydessä sopimukseni sisältö muutettiin niin, että siihen ei enää sisälly maksu-tv:n kanavia. Minulla on siis nyt sopimus, joka maksaa kuukaudessa 39,90 €. Tämän summan olen myös maksanut enkä enempää aio maksaa.

1 kommentti

  • October 3, 2012
Hei Kalekka,
pyytäisin sinua olemaan ystävällisesti yhteydessä Asiakaspalveluumme, jotta voimme tarkistaa kanavapakettitilanteesi ja laskutuksesi.Yhteydenoton voit tehdä soittamalla tai varaamalla kalenterista ajan, jolloin olemme sinuun yhteydessä kun sinulle parhaiten sopii.