Muutimme vanhasta paikasta jossa yhteys oli 24/1. Odotimme liittymää 3viikkoa uuteen paikkaan, kun se vihdoin kytkettiin nopeus oli 1.5/512 . Tein vikailmoituksen asiasta (maksullista sekin puhelimen kautta)....
Tänään kävi asentaja, joka ilmoitti että minulle oli kytketty väärä liittymä ja hän ei edes tiennyt kenen palvelutarjoajan yhteys on kyseessä. Enpä olisi tänne kirjoitellut ilman että sain hetki sitten viestin soneralta:
Verkonhallintamme on tutkinut vikaa ilmoitettua vikaa. Vikaa verkosta ei löytynyt! Ei varmaan löytynyt ei koska vika korjattiin asentajan toimesta päivällä. Kaipa tästäkin vielä joku lasku tulee vaikka minulle kytkettiin väärä liittymä...Aina sama homma soneran kanssa kun joku muuttuu nopeus/osoite ei ikinä toimi automaattisesti oikein aina pitää soitella....
Väärä liitymä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.