Muutimme vanhasta paikasta jossa yhteys oli 24/1. Odotimme liittymää 3viikkoa uuteen paikkaan, kun se vihdoin kytkettiin nopeus oli 1.5/512 . Tein vikailmoituksen asiasta (maksullista sekin puhelimen kautta)....
Tänään kävi asentaja, joka ilmoitti että minulle oli kytketty väärä liittymä ja hän ei edes tiennyt kenen palvelutarjoajan yhteys on kyseessä. Enpä olisi tänne kirjoitellut ilman että sain hetki sitten viestin soneralta:
Verkonhallintamme on tutkinut vikaa ilmoitettua vikaa. Vikaa verkosta ei löytynyt! Ei varmaan löytynyt ei koska vika korjattiin asentajan toimesta päivällä. Kaipa tästäkin vielä joku lasku tulee vaikka minulle kytkettiin väärä liittymä...Aina sama homma soneran kanssa kun joku muuttuu nopeus/osoite ei ikinä toimi automaattisesti oikein aina pitää soitella....
Sivu 1 / 1
Kuulostaa siltä, että liittymän kytkennässä on tapahtunut kytkentävirhe asennuksen yhteydessä, jonka asentaja oli myöhemmin vikailmoituksen yhteydessä korjannut.
Voin vielä tarkistaa miltä asia näyttää puoleltamme jos liität asiakasnumerosi keskustelupalstan tietoihisi. Asiakasnumerotiedon pääse täyttämään, kun valitset Omat asetukset ja Profiili -valikot.
Olit liittänyt asiakasnumerokenttään jo numeron, mutta en löytänyt tämän numeron perusteella järjestelmistämme liittymätietoja ja numero vaikuttaa hieman liian lyhyeltä. Voit tarkistaa asiakasnumerotiedon liittymäsi laskulta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Voin vielä tarkistaa miltä asia näyttää puoleltamme jos liität asiakasnumerosi keskustelupalstan tietoihisi. Asiakasnumerotiedon pääse täyttämään, kun valitset Omat asetukset ja Profiili -valikot.
Olit liittänyt asiakasnumerokenttään jo numeron, mutta en löytänyt tämän numeron perusteella järjestelmistämme liittymätietoja ja numero vaikuttaa hieman liian lyhyeltä. Voit tarkistaa asiakasnumerotiedon liittymäsi laskulta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.