Skip to main content

väärä osoite

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 41 katselukertaa

Hei, tilasin liikkuvan laajakaistan ja sain siitä ennakkomaksu-laskun. Kysyisin vain, että miksi lähetitte sen ihan väärään osoitteeseen, ettekä siihen minkä tilauksen yhteydessä ilmoitin? Minulla on teiltä myös kanavapaketteja ja ne tulivat kyllä oikeaan osoitteeseen, samoin kun niiden laskut.

4 kommenttia

  • January 29, 2013
Hei myy88! Pahoittelut, että ennakkomaksukirje tuli väärällä osoitteella. Oletko kuitenkin jossain vaiheessa asunut kyseisessä osoitteessa vai oliko tämä täysin virheellinen osoite? Järjestelmä on saattanut napata tiedoistasi vanhan osoitteen ja kirje on sitten toimitettu tuolla osoitteella.

Voit lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnukset profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin voidaan korjata osoite oikeaksi. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

  • January 30, 2013
Olen vuosia sitten asunut. Asiakasnumeroni oli jo tuolla tiedoissa.

  • January 30, 2013
Hei myy88: Profiilissasi oleva asiakasnumero vaikuttaa liian lyhyeltä. Laittaisitko sen vielä uudelleen yhteen kirjoitettuna, ilman välilyöntejä. Löydät asiakasnumeron esimerkiksi laskulta.

  • January 30, 2013
myy88: Nyt löytyi. Osoite on nyt vaihdettu oikeaksi. Pahoittelut vielä kerran tästä sekaannuksesta!