Skip to main content
Tilasin viikko sitten Sonera Kodin Netti Teho liittymä tarrjouksella. Palvelusopimus saapui oikein-asuntoon Kauppalantie 13 B 15. Mutta sopimuksessa merkitty väärä laskutusosoite ja asennusosoite Kauppalantie 13 B13.
Oikein osoite on Kauppalantie 13 B 15, Helsinki, 00320. Millä tavalla se korjataan?
Tänään on laajakaistan asennuksen päivä. Oliko se asenettu väärässä asunnossa?:)
Hei domeny: Mikäs on tilanne, onko laajakaistasi toiminnassa? Kun lisäät asiakasnumerosi Profiilisi asetuksiin, voin tarkistaa että osoitetiedot ovat ajan tasalla.
Sain viesti eilen, että lajakaistani on toiminnassa, mutta modeemi ei tullut vielä. Minne modeemi kytketään, jos asunnossa ei ole verkkopistorasioita(RJ-45) ja ei tule verkkokaapelia asuntoon?
Asiakasnumero on lisätty. Löysin se palvelusopimuksessa. Tämä oli 7-lukuinen numero ilman merkitystä mitä se numero tarkoittaa.
Laajakaistaliittymän numero on erilainen - 346-691407.
Kiitos.
Tarkistin tilanteen ja modeemi ei ole tosiaan lähtenyt vielä sinulle. Osoitetiedot ovat meillä aivan oikeat joten virhe osoitteessasi oli palvelusopimuksessa. Selvitän modeemin saapumisajankohdan tukustamme ja vastaan sinulle niin pian kuin mahdollista.

Modeemi kytketään puhelinpistokkeeseen. Löytyyhän sellainen huoneistostasi?
Kiitos nopeasta vastauksesta. :)

Asunnosani ei ole puhelinpistoketta, eikä tuleva asuntoon puhelimen piuhaa. Vain Tv-pistoke.
Saadaksesi Kodin netin toimimaan tulee sinulla tosiaan olla huoneistossa puhelinpistoke, johon modeemi laitetaan. Onko asuntoosi mahdollista saada pistoke ja puhelinpiuha? Jos ei ole, suosittelen tilalle Liikkuvaa nettiä.
Valitettavasti, ei mahdollista saada puhelinpistokkeetta. Millä tavalla saan irtisanoa sopimuksen sitten?

Kyllä, varmaa pitää tilata langaton nettiyhteys.
Tilauksesi on nyt peruttu joten asia on kunnossa.

Vastaa