Hei,
Olen tehnyt Soneran kanssa palvelusopimuksen 7.5.2012 noin klo 11 Raision myllyn palvelupisteellä.
Siellä sanottiin varmaksi, että modeemi toimitetaan minulle jo seuraavana päivänä. Olen toki tyytyväinen jos ehtii edes tälle viikolle, mutta toivoisin jatkossa, että myyjät eivät ylilupaisi, mikäli on vaara alisuorittamiseen.
Toinen asia. Palvelusopimukseen on lipsahtanut virhe ja sähköpostiosoitteeni on väärä. Voisin ainakin itse kuvitella laskujen maksamisen olevan helpompaa, kun laskut tulevat oikeaan osoitteeseen. Ilmoitanko sähköpostiosoitteen tänne, vai voinko lähettää sen johonkin muuhun osoitteeseen.
Toivoisin myös saavani itselleni postin lähetysnumeron, jotta voin seurata lähetykseni tilaa.
Terveisin,
Arttu Korhonen
Väärä sähköpostiosoite ja pieni toive
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.