Skip to main content

Väärä sim-kortti

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 12 katselukertaa

Ei alkanut soneran asiakkuus kovin hyvin,
tilasin tarjouksenne:

Sonera Sopiva Super - Tarjous 14,95 e
Ensimmäiset 12 kk (norm. 29,90 e/kk)
Älä epäröi, vaihda Soneralle nyt!
- 1200 min puhetta
- 1000 kpl viestejä
- 21 Mbit/s netti (4G)

Liittymänumero: 045 356####
- Numeronsiirto
- Numero siirtyy noin 15 päivän kuluttua tilauksesta.
- mikro-sim-kortti

tänään sainkin sitten käteeni kirjeen joka sisälsi normaalin tai "vanhanmallisen ison" sim-kortin. Numeronsiirron olette luvanneet tehdä perjantaina kello 12:00. Mitä teen kortilla joka EI sovi lumiaani enkä näin ollen voi käyttää sopivaa super- liittymää?

Maksanko tyhjästä?

Toni

5 kommenttia

kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • April 11, 2013
Toimitusvaiheessa näköjään käynyt virhe ja lähtenyt väärä kortti.

Onko lähelläsi Sonera Kauppaa tai muuta Soneran kauppiasta? Voisit liikkeessä saada vaihdettua kortin heti oikean kokoiseen. Aspastakin voivat toki lähettää, mutta postittaessa aina menee hetki aikaa...

  • April 11, 2013
Hei toni77 ja kiitos kjns kun riensit apuun ennen meitä!

Sinulleko ei tullut ns. Kombi-korttia, josta voit irroittaa joko normaalikokoisen SIM-kortin tai micro-SIM-kortin? Mikäli ei tullut niin pääsisitkö tosiaan hakemaan micro-SIM-kortin jostakin myymälästämme? Sillä tavoin puhelimesi olisi toimintakunnossa heti huomenna sovittuna siirtoajankohtana. Löydät lähimmän kauppiaasi verkkosivultamme.

Jos myymälässä käynti ei tule kyseeseen, lähetämme sinulle tänään oikean SIM-kortin Asiakaspalvelustamme. Laitahan Profiilisi tietoihin puhelinnumerosi asiakasnumeron tilalle niin saamme tarvittavat tiedot sitä kautta. Saat meiltä tietenkin kohtuullisen korvauksen mokastamme johtuen.

  • April 11, 2013
Eckerö line m/s Finlandia
info/Toni Salo
PL 307
00181 Helsinki

lähettäkää uusi sim-kortti ylläolevaan osoitteeseen. Minulla EI ole mahdollisuutta käydä myymälässänne.

  • April 11, 2013
Hei toni77! Lisäisitkö vielä puhelinnumerosi Profiiliisi asiakasnumeron tilalle (Omat asetukset -> Profiili) niin laitamme SIM-kortin samantien matkaan.

  • April 11, 2013
Toni77: Lähetimme sinulle uuden SIM-kortin. Kun olet saanut tuon lähettämämme kortin, on siinä ohjeet kuinka aktivoit sen käyttöösi. Aiemmin saamasai SIM-kortti toimii siihen saakka, kunnes olet aktivoinut tuon uuden kortin käyttöösi. Harmillisesta virheestä johtuen, hyvitämme sinulle ensimmäisen kuukauden kuukausimaksun.