Skip to main content

Vahvistus liittymän kytkennästä?

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 16 katselukertaa

Moi!

Sonera Laajakaista Kaapeli, avattu la 13.10. Sonera Kaupassa. Lupaili yhteyden aukeavan jo ma 15.10. ja modeemin tulevan perässä ti tai ke. Modeemi tuli tänään, mutta yhteyttä ei tunnu löytyvän. Sähköpostiin tullut käyttäjätunnus ja salasana, mutta ei vahvistusta liittymän kytkennästä. Sellainen pitäisi sivuiltanne löytyvän muistilistan mukaan ilmeisesti tulla.

Eli, milloin mahtaa kaista aueta? : s

Jonne

6 kommenttia

  • October 17, 2012
Moi jonne_koo!

Harmillista kyllä, emme pääse tätä kautta katsomaan tilannettasi. Jotta pääsisimme katsomaan tilausta, tarvitsisimme esim. liittymänumeron, asiakasnumeron tms. Profiiliisi.
Otathan asiassa yhteyttä maksuttomaan Myyntipalvelunumeroomme 0800 133133, jotta pääsemme tarkastamaan tilanteen.

  • October 17, 2012
Soittelin tänään tuohon numeroon ja asiaa selviteltiin, mutta ei toimi vieläkään. Vastasin vikapalvelusta tulleeseen tekstiviestiin kuten ohjeistettiin, kun ei lähtenyt toimimaan.

En löydä noita numeroita mistään sopimuksesta ja laskuja ei ole tullut. Voin laittaa hetun, jos se näkyy.

Muokkaus: Ei taida hetu näkyä kentässä oikein. Siis, eteen vielä nolla ja viiva kahden nollan väliin.

  • October 18, 2012
Moi jonne_koo!

Löysin liittymäsi ja tiedot, että liittymästäsi on kirjattu eilen vikailmoitus vastausviestisi perusteella. Asia on näin ollen käsittelyssä ja sinuun ollaan yhteydessä heti, kun vika on saatu korjattua.
Pahoittelut tilanteesta, toivottavasti ongelma ratkeaa pian!

  • October 18, 2012
Juu, selvä. Toivotaan!

  • November 19, 2012
Hei, modeemi tuli ja asennettu. Puhelimessa liittymän tilauksessa jäi vähän epäselväksi, että milloin se liittymän nopeuden aktivointi nostetaan koska vanhalla liitymällä laskutuskausi vielä kesken. Omasta puolestani uusi nopeus saa jo laittaa päälle

  • November 19, 2012
Moi kertatunnus,
Nopeus on noussut tänään, joten ei muuta kuin surfailemaan oikein olan takaa! Laskutus meillä menee päivien mukaan, eli vanhan sopimuksen hinta on ollut voimassa tähän päivään asti, ja uusi systeemi alkanut sitten tästä eteenpäin.