Vaihdoin laajakaistaliittymääni,ja tilasin uudestaan myös Soneran kokonaisturvan.Oliko se turhaa,kun seoli minulla jo entisen laajakaistan kautta?
Sivu 1 / 1
Jos vain muutit liittymätyyppisi esimerkiksi adsl-liittymästä kaapelinetiksi, ovat adsl-liittymään tilatut palvelut jääneet voimaan ja tällöin et tarvitse uutta tietoturvapalvelua.
Jos kuitenkin tilanne on ollut se, että olet irtisanonut vanhan liittymäsi ja tilannut uuden liittymän erikseen, on vanhan liittymän tietoturvapalvelu irtisanoutunut samalla ja tällöin on tietoturva täytynyt tilata uudelleen.
Voit tarkistaa Omien sivujen Liittymänhallinnasta, onko käytössäsi nyt kaksi tietoturvapalvelua vai yksi. Samalle tunnukselle ei kuitenkaan voi tilata kuin yhden tietoturvalisenssin kerrallaan, joten jos sinulla on liittymässäsi useampia sähköpostiosoitteita ja tunnuksia, kannattaa jokaisella kirjautua erikseen Omille sivuille ja varmistaa, että tietoturvaa ei ole tilattuna kuin yhdellä tunnuksella.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Jos kuitenkin tilanne on ollut se, että olet irtisanonut vanhan liittymäsi ja tilannut uuden liittymän erikseen, on vanhan liittymän tietoturvapalvelu irtisanoutunut samalla ja tällöin on tietoturva täytynyt tilata uudelleen.
Voit tarkistaa Omien sivujen Liittymänhallinnasta, onko käytössäsi nyt kaksi tietoturvapalvelua vai yksi. Samalle tunnukselle ei kuitenkaan voi tilata kuin yhden tietoturvalisenssin kerrallaan, joten jos sinulla on liittymässäsi useampia sähköpostiosoitteita ja tunnuksia, kannattaa jokaisella kirjautua erikseen Omille sivuille ja varmistaa, että tietoturvaa ei ole tilattuna kuin yhdellä tunnuksella.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.