Skip to main content
Hei!

Vaihdoin turvallisuussyistä kaikkiin sähköpostiosoiteisiini salasanat.
Yksi uusista salasanoistani ei kuitenkaan toiminut!
Jouduin yrittämään sisäänloggausta useamman kerran ja sitten sainkin ilmoituksen,
että oma sp-tilini onkin suljettu!! :(

Miten pääsen pääkäyttäjätunnukseni kautta korjaamaan tilin virheen?

Postit odottavat..

Kiitos!
Jos olet yrittänyt päästä sähköpostiin Omien sivujen kautta, kokeile kirjautua osoitteessa https://webmail.inet.fi. Tätä kautta sähköpostiin ainakin pitäisi päästä.

Jos kirjautuminen ei onnistu tätäkään kautta, lienee tunnuksessa tai sähköpostilaatikossa jotain vikaa. Silloin voit ottaa yhteyttä Vikapalveluumme joko puhelimitse 0206 90101, tai Internet Avustajan chat-toiminnon kautta. Voit joko asentaa Avustajan koneellesi täältä, tai käyttää chattia selaimella täällä. Chat toimii ainoastaan Internet Explorerilla.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Hei!

Tämä sähköpostiongelma ei ole vieläkään kunnossa! :(

Olen soittanut Soneran asiakaspalveluun lukuisia kertoja!

AIVAN TURHAAN!!!

Jonotusäänen kuuntelu on tullut maksamaan jo yli 30 euroa!

Eihän tässä Soneran touhussa ole enää mitään järkeä!

Sähköpostiini en pääse! Silti maksan kuukausimaksua, puhelinmaksuja, aikaa ja vaivaa.

Ystävällisesti vastatkaan sähköpostiini! Olen kirjoittanut teille asiakaspalvelu@sonera.fi ja pyytänyt, että otatte pikaisesti yhteyttä, että sähköpostiongelma saadaan korjattua!

En ole päässyt lukemaan sähköpostejani kahteen viikkoon!!!

Puhelinnumeroni on sekä asiakastiedoissani, että meileissäni, jotka Sonera on kyllä saanut! Mitään virheviestejä ei ole tullut, joten osoite on toimiva.

MIHIN LÄHETÄN REKLAMAATION?
Jos et halua ottaa puhelimitse yhteyttä asiakaspalveluumme, voit lähettää Omien Sivujen kautta palvelupyynnön, joka välittyy suoraan asiakasneuvojalle.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa