Skip to main content

Vaihdoin liittymän, pitääkö

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

teille vielä erikseen ilmoittaa, että suljen sonera liittymän? Oma numeroni säilyy uudessa liittymässäni, niin tarkoittaako se, että nykyinen sonera liittymä lopettaa automaattisesti toiminnan ? Myyyjä sanoi, että menee 5 arkipäivää, kunnes uusi sim-korttini alkaa toimimaan.

3 kommenttia

kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • July 16, 2013
Ei tarvitse, tai oikeastaan, ei pidä ilmoittaa mitään. Uusi operaattori hoitaa irtisanomisen ja numeron siirron itselleen Soneran kanssa sinun valtuutuksellasi.

  • July 16, 2013
Hei nippoo!

Aivan kuten kjns sinulle vastailikin, kiitokset kjns avusta, ei liittymää tarvitse erikseen irtisanoa numeronsiirron yhteydessä. Liittymä irtisanoutuu automaattisesti silloin kun se siirtyy toiselle operattorille.

  • July 16, 2013
Kiitos paljon! : )