Moi! Olen ollut vuodesta 1997 asiakkaananne yhdellä tai useammalla liittymällä niin mobiili- kuin laajakaista-asiakkaana. Muutamien syiden vuoksi aloin harkita operaattorin vaihtoa, ja viikonloppuna selailinkin kilpailijoiden sivuja. Ajattelin kuitenkin kirjautua Omille Sivuille tarkistaakseni kuinka paljon puhun ja lähetän viestejä, aiemmat pakettinihan sillä saralla riittivät mutta gigan nettiyhteys ei riitä mihinkään. Sivuillanne näkyikin tarjous Sonera Sopivasta, joka oli voimassa vain netissä to-su -ajan kampanjahintaan minulle sopivalla nettipaketilla, puhetta ja viestejähän siinä paketissa on niin paljon että tuskin puhun edes puolessa vuodessa niin paljoa. No, yritin etsiä tietoa koska paketti vaihtuisi Sopivaan, koska eihän kukaan halua maksaa tuplakk-maksuja, etenkin kun laskutuskausi on vaihtumassa kuun 5.päivä. Sattuneesta syystä johtuen osasin tavata Sonera Sopiva-palvelukuvauksen ja siellä kerrottiin että Sopiva astuu heti voimaan eli joo, osasin aavistaa että tuplakk-maksut tulee, mutta pakkohan se oli sitten silloin sunnuntaina Sopivaksi päivittää, jotta sai sen kampanjan voimaan. Kk-maksujen osuus nousivat siis ihan mukavasti tuolla Omilla Sivuilla tämän seurauksena. Kiva tarjous, huono toteutus. Nyt valitettavasti jäi se kuuluisa pa..n maku suuhun ja kilpaileva operaattori soittaakin minulle tänään tarjouksensa kanssa.
Sivu 1 / 1
Hei Allitalli! Paketin muutos liittymässäsi on toteutunut aivan niin kuin kuuluukin eli uusi paketti on tullut voimaan heti ja entisten pakettien kuukausimaksut ovat poistuneet. On mahdollista, että heti pakettimuutoksen jälkeen saldotiedot ovat näyttäneet vielä edellisen liittymätyypin mukaista hintaa, mutta nyt kaikki näyttäisi olevan kunnossa ja uusi edullinen Super-paketi liittymälläsi.
Kiitos Minna ripeästä vastauksestasi, mainiota jos vanhan liittymän mukaiset kk-maksut ovat automaattisesti nollaantuneet, tsekkaan vielä tulevan laskun miltä näyttää. Ehkä jatkamme sittenkin yhteistyötämme jatkossa, vaikka pitkä puhelu kilpailijan kanssa tänään käytiinkin
Hyvä että asia selvisi ja toivon todella että yhteistyömme jatkuu:) Mukavaa joulun odotusta!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.