Hei,
Pari viikkoa sitten, ennen kuin Cubio -liittymät suljettiin, sain Soneralta soiton, jolloin kysyttiin, haluaisinko vaihtaa liittymäni Soneraan. Väitettiin, ettei tule mitään ongelmia eikä katkoja puhelimen käytössä, siirtoaika on ainoastaan uuden sim-kortin toimitusaikaa. Sain sim-kortin ajoissa, mutta se ei toiminut. Ennen sitä sain myös Soneralta viestin, että entinen numeroni siirtyy käyttöön vasta 15 vuorokauden kuluttua (tästä ei ollutkaan puhetta kun olin tilaamassa liittymänne). Kuitenkin 15 pv on kulunut, eikä liittymä toimi. Olen ollut yli viikon ilman puhelinta. Olen todella pettynyt palvelustanne.
Samoja ongelmia oli ollut, kun minulle tarjottiin puhelimessa laajakaistanne. Myös silloin väitettiin, että vaihto sujuu ongelmitta, mutta siinäkin tilanteessa jäin ilman nettiä ja sitten jouduin kaksi kertaa jonottamaan palvelupisteessänne.
Miten saan liittymän nyt toimimaan mahdollisimman pian? Toivoisin myös, että aika, jonka olen ollut ilman puhelinta, hyvitetään seuraavasta laskusta. Kiitos.
Sivu 1 / 1
Hei N988042!
Cubiolta siirtyvät liittymät olisi pitänyt pikasiirtää, eli aivan kuten sinulle luvattiinkin. Siirtoaika olisi pitänyt olla juuri tuo kortin toimitusaika. Kuitenkin meistä riippumattomista syistä pikasiirtoja ei ole voinut tehdä ja näin ollen normaali 15 vuorokauden siirtoaika on näissäkin liittymissä sitten ollut. Yritämme saada liittymääsi meidän verkkoon vielä tämän päivän aikana. Jos se ei onnistu, siirtyy liittymä sitten huomenna klo 14:16.
Voit siis kokeilla tämän päivän aikana puhelinta välillä virrattomana jolloin näet onko kytkentä saatu tehtyä. Jos ei, tiedät että huomenna se sitten toimii. Pahoittelut kovasti omasta puolestani tästä viivästyksestä. Asiat eivät ole menneet ollenkaan kuten pitäisi, mutta tosiaan huomenna viimeistään liittymäsi toimii taas.
Cubiolta siirtyvät liittymät olisi pitänyt pikasiirtää, eli aivan kuten sinulle luvattiinkin. Siirtoaika olisi pitänyt olla juuri tuo kortin toimitusaika. Kuitenkin meistä riippumattomista syistä pikasiirtoja ei ole voinut tehdä ja näin ollen normaali 15 vuorokauden siirtoaika on näissäkin liittymissä sitten ollut. Yritämme saada liittymääsi meidän verkkoon vielä tämän päivän aikana. Jos se ei onnistu, siirtyy liittymä sitten huomenna klo 14:16.
Voit siis kokeilla tämän päivän aikana puhelinta välillä virrattomana jolloin näet onko kytkentä saatu tehtyä. Jos ei, tiedät että huomenna se sitten toimii. Pahoittelut kovasti omasta puolestani tästä viivästyksestä. Asiat eivät ole menneet ollenkaan kuten pitäisi, mutta tosiaan huomenna viimeistään liittymäsi toimii taas.
Hei Merja,
kiitos selityksestäsi.
Haluaisin samalla vaihtaa liittymän Sonera Näppärästä Sonera Perukseen (nettiä ei tarvitse). Kuinka onnistuu? En näe Omilla Sivuilla puhelinliittymätietoja.
kiitos selityksestäsi.
Haluaisin samalla vaihtaa liittymän Sonera Näppärästä Sonera Perukseen (nettiä ei tarvitse). Kuinka onnistuu? En näe Omilla Sivuilla puhelinliittymätietoja.
N988042: Vaihdoksen voit tehdä sitten kun liittymä on siirtynyt meidän verkkoon. Omille Sivuille tiedot liittymästäsi päivittyvät sitten kun liittymä on voimassa ja tuolloin voit myös vaihtaa liittymätyyppiä.
N988042:Liittymäsi on nyt avattu meidän verkkoon, joten uudelleenkäynnistä puhelin meidän sim kortilla niin liittymäsi toimii taas.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.